Om jobbet

Her er højt til loftet og der er stor grad af fleksibilitet og selvstændighed i hverdagen. Du vil møde engagerede kollegaer og ledere der værdsætter din indsats, som vi ved, har stor betydning for den samlede organisation. Vi hjælper hinanden med at løse de forskelligartede opgaver og servicere vores kollegaer og borgere på bedste vis.

Vi søger en kollega der har fokus på at bidrage til den bedst mulige drift af vores administration. Du sætter pris på skiftende opgaver, fleksibilitet i hverdagen og godt humør i en positiv, afslappet men også ofte travl atmosfære.

Dagligdagen består både af faste og rutineprægede opgaver, opgaver der opstår og kræver hurtig løsning, samt opgaver som kræver mere fordybelse, overblik og samarbejde på tværs. Nogle dage bliver som man forventede og havde planlagt – andre dage vil der opstå uventede opgaver, som vi sammen finder den gode løsning på.

Dine hovedopgaver bliver:

  • Administration forbundet med personaleforhold, herunder lønindberetninger, lønaftaler, ferieoverblik, indkaldelser til samtaler mm
  • Administration forbundet med at understøtte ledelsesteamet
  • At have overblik på it-udstyr i fagcenteret.
  • Registrering af kørsel og vederlag til plejefamilier samt indberetning af timer til barnepiger

Sammen med dine kollegaer:

  • Telefonbetjening af henvendelser ind i fagcenteret.
  • Lettere fakturabehandling og beregningsopgaver
  • Udlæg fra personale
  • Klargøring af aktindsigter
  • Postfordeling
  • Bevilling af socialpædagogiske fripladser, præventionssager, tandplejesager
  • Bestilling af kontorartikler
  • Modtagelse samt kvitteringer på underretninger
  • Modtagelse samt kvitteringer på merudgifter §86 og tabt arbejdsfortjeneste §87
  • Modtagelse og registrering af klager

Din profil

Vi søger en kollega som:

  • Har administrativ baggrund, gerne indenfor det kommunale område
  • Har gennemført kommunom-uddannelsen, men ikke et krav
  • Har kendskab til OPUS, og DUBU er en fordel, men ikke et krav, dog har du rimeligt let ved at sætte dig ind i nye systemer
  • Er udadvendt og har en positiv indstilling og et godt humør
  • Kan arbejde selvstændigt, struktureret og selv tilrettelægge hverdagen
  • Psykisk stærk og robust
  • Er selvstændig med gåpåmod
  • Kan arbejde i et team, hvor mange afbrydelser er en del af vores hverdag
  • Har evnen til at holde fokus på kerneopgaven

Derfor skal du vælge os

Som medarbejder i Fagcenter Børn og Familie har du mulighed for:

  • Stor medindflydelse på tilrettelæggelsen af dit arbejde
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling og efteruddannelse
  • Samarbejde på tværs af faggrænser
  • Et uformelt, godt kollegialt miljø med engagerede kollegaer.
  • Vi er en afdeling med et godt psykisk arbejdsmiljø, med gode grin og et godt sammenhold
  • Vi har flextid

Mød nogle af dine kommende kollegaer ved at trykke på dette link.

Fagcenter Børn og Familie (kalundborg.dk)

Løn og ansættelsesvilkår

Efter gældende overenskomst og Aftale om Ny Løn.

Hvis du vil vide mere

Såfremt du måtte have spørgsmål til stillingen, kan du kontakte koordinator Heidi Antonsen 59535454.

Ansøgning

Der er ansøgningsfrist den 14. Juni 2024, udvælgelse den 17. Juni 2024 og ansættelsessamtaler afholdes onsdag den 19. Juni 2024.

Om os

I Kalundborg Kommune er vi optaget af, at vores borgere, virksomheder, foreninger og institutioner får den bedst tænkelige service. Det kan vi kun levere hvis vi har dygtige og motiverede medarbejdere. Derfor er vi dedikeret til at støtte medarbejdernes personlige og faglige udvikling, og sikre en dynamisk og fleksibel arbejdsplads.

Hos os er medarbejderne med til at gøre en forskel hver dag, sammen med ca. 3500 kollegaer. Kalundborg Kommune er placeret i noget af Danmarks smukkeste natur – og er samtidig hjemsted for en række af de industrier der bidrager mest til den danske økonomi – med vægt på biotech- og energiproduktion.
Der bor cirka 49.000 mennesker i Kalundborg Kommune, som også er hjemsted for flere og flere uddannelser, der er med til at understøtte udviklingen i kommunen.

Du kan læse mere om Kalundborg Kommune som arbejdsplads Vores medarbejdere (kalundborg.dk), finde generelle oplysninger om Kalundborg Kommune (Flyt til Kalundborg) eller lytte til vores podcast-serie Karriere på Kalundborgsk Podcast (kalundborg.dk)

Vi opfordrer alle uanset baggrund, køn, religion mv. til at søge.

----------

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Ansatte som i deres ansættelse har adgang til personfølsomme oplysninger, skal have privat MitID, fordi de skal identificere sig med deres private MitID Dette for at efterleve den skærpede lovgivning og derved sikre borgernes tillid til, at alle myndigheder, herunder Kalundborg kommune, behandler personfølsomme oplysninger sikkert.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex