Er du initiativtagende, omstillingsparat og trives du i en hverdag, der er mere omskiftelig end normalt? Så er det dig, vi mangler til vores entusiastiske kundeservice team i Customer Service i Danske Bank!

Vi er fordelt på 2 lokationer; i Aarhus sidder vi 75 fuldtidsansatte i 5 teams og 130 vikarer og studerende, og i Aalborg sidder vi 11 fuldtidsansatte. Fælles for os alle er, at Danske Banks værdisæt er vigtige hos os. Vi går op i at Teame-up, dele vores meninger åbent og ærligt og tage ejerskab for vores fælles opgaver og hinanden. Vi ønsker sammen at skabe den bedste arbejdsplads med en fed stemning og god energi.

Du får en 37 timers arbejdsuge på vores fantastiske kontor i det skønne Aalborg eller Aarhus. Du får rig mulighed for at udfolde dit talent for kundeservice i et team, der vægter det sociale fællesskab højt, og hvor succeser bliver fejret i en travl hverdag influeret af høje ambitioner og professionalisme, pakket ind i en uformel tone.

Bliv en del af vores engagerede kundeservice team i hjertet af Aalborg eller Aarhus

I Customer Service er vi kundernes første kontakt til banken, og kunderne kontakter os via telefon, mail eller chat. Størstedelen af al rådgivning og service foregår primært via telefonen, som vi besvarer døgnet rundt og året rundt.

Når kunden kontakter os kan det være med mange forskellige behov. Udgangspunktet er, at vi hjælper kunden med at betjene sig selv via f.eks. Mobilbank, Netbank eller andre af vores digitale løsninger. Vores arbejdsopgave er primært at rådgive kunderne omkring deres daglige bankforretninger, og vi assisterer med at finde den rette rådgiver, hvis det handler om bolig, pension, lån eller investering.

Da kundernes oplevelse er det vigtigste for os, bliver du selvfølgelig klædt godt på til opgaven med et introforløb, så du allerede fra start har de bedste forudsætninger for at arbejde effektivt, samtidig med du hjælper og vejleder hver enkelt kunde.

Erfaring med kundeservice og kundedialog

Det falder dig naturligt at tilpasse din kommunikation, så den passer til hver enkel kunde, og du formår samtidig at være proaktiv over for kunden. Du er en haj til at tale og taste samtidig med, du holder fokus på kunden, selv når der er allermest travlt. Derudover forventer vi at:

  • du er kommunikativ dygtig og behersker dansk og engelsk i skrift og tale
  • du forstår at vejlede i samtalen, lytte og spørge ind til kundens ønsker og behov
  • du er dygtig og proaktiv, selvom det ikke var kundens primære årsag til kontakt
  • du har en god teknisk forståelse og er digitalt på forkant - har godt styr på mobile løsninger, og kan lide at betjene dig selv og lære nyt via diverse Apps
  • du har fokus på egen udvikling, kan lide at få feedback og sparre med kolleger og ledelse

Det værdsættes, hvis du har relevant erfaring med kundeservice og kundedialog. Det kunne være fra finans, forsikring, pension, kort eller lignende område.

Arbejdstiderne varierer og ligger primært mellem 09.00 – 17.00, derudover vil der også være nogle vagter mellem 06.00 – 23.00 samt i weekender og på helligdage.

Du kender din vagtplan 8 uger ud i fremtiden og har selv mulighed for at have indflydelse på, hvornår du arbejder.

Derfor skal du klart sende os en ansøgning!

Udover en attraktiv løn og vilkår, så har vi det sjovt, mens vi støtter vores kunder, og vi er temmelig gode til det. Det er vigtigt for os, at du trives, og derfor tilbyder vi også muligheden for en fleksible arbejdsplads med mulighed for at arbejde hjemme.

Hvis du har nogen spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte Henriette Christoffersen på 40498214 mellem 9-15 på hverdage.