Vi søger strukturerede studentermedhjælpere med stærke administrative og projektorienterede kompetencer, der kan understøtte enheden i det alsidige daglige arbejde med legepladserne.

I København er der 26 bemandede legepladser fordelt over hele byen. Her er legepladspædagoger og legepladsmedarbejdere ansat til at skabe mødesteder og åndehuller for børn, unge og voksne. Byrumspædagogik er udgangspunktet for hverdagens aktiviteter på legepladserne, og i enheden arbejder vi med, at legepladserne favner, opfanger og udvikler sig i takt med københavnernes behov.

Om jobbet
Vi søger to selvstændige studentermedhjælpere med overblik, systematisk sans og servicegen, der kan understøtte enheden med mange forskellige opgaver inden for både projekter, administration, drift og dagligt arbejde med ad-hoc opgaver på de bemandede legepladser.

Som studentermedhjælpere skal I kunne lide at navigere i en kompleks hverdag med mange og varierende arbejdsopgaver, og både mundtlig og skriftlig kommunikation er en vigtig del af det daglige arbejde. I skal være handlekraftige problemløsere, der er motivererede til selv at finde løsninger på opgaver, der ikke nødvendigvis tidligere har været løst.

Arbejdsopgaver

  • Administrative driftsopgaver: informere medarbejderne om nye procedurer og arbejdsgange løbende, indhente relevant information fra legepladser og teamkoordinatorer til at koordinere og strukturere nye processer og skabe overbliksdokumenter om alt lige fra toiletåbningstider, opdatering af nøglebrikker, snerydning og soppesøer samt andre ad-hoc opgaver i administrationen
  • Projektopgaver og analyseopgaver: udarbejde diverse surveys, understøtte evalueringsprocesser og analyse af diverse data, og udarbejde retningslinjer for alt lige fra skærmpolitikker til arbejdstøj og affaldshåndtering
  • Mødeforberedelse og planlægning af diverse arrangementer: fx legepladsernes interne enhedsdage og workshops samt eksterne arrangementer som skraldeuge, indvielser, kulturnat o.l.
  • Praktiske opgaver: fx at køre ud med diverse materiale til legepladserne, bestille forplejning o.l.
  • Understøtte legepladserne i deres projekter: fx med fokus på skrald, grønt, idræt, bevægelse, kunst o.l.
  • Være med til at skabe en god og dynamisk arbejdsplads
I administrationen sidder i forvejen en studentermedhjælper. I bliver derfor tre studentermedhjælpere, der skal fordele arbejdsopgaverne mellem jer. I vurderer derfor selv, om I forholder jer til alle eller blot udvalgte arbejdsopgaver i ansøgningen.

Personlige egenskaber

  • Servicemindede med gode sociale kompetencer, da I vil have en del kontakt med medarbejderne på de bemandede legepladser
  • Udadvendte og interesserede i at involvere jer og deltage i møder, projekter og arbejde på 26 legepladser fordelt rundt i byen
  • Samarbejdsvillige, selvstændige, engagerede, nysgerrige og initiativrige
  • I er systematiske og det en fordel, hvis I kan anvende Excel
Vi tilbyder
En 15-timers arbejdsuge inklusive frokostpause på en arbejdsplads, der har til huse i Njalsgade på Islands Brygge lige ved havnen og tæt på busser og metro.

Vi er en dynamisk arbejdsplads med højt til loftet, der lægger vægt på godt samarbejde, udviklingsmuligheder for den enkelte, samt resultater, der rykker for København.

Yderligere oplysninger
Forudsætning: At du er i gang med en videregående uddannelse og gerne et par år inde i uddannelsen.

Stillingerne er på mellem 10-20 timer ugentligt og har en varighed af 6 måneder med mulighed for forlængelse.

Tiltrædelse hurtigst muligt

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst, afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

Har du spørgsmål så ring til Mette Gunthel Brøndum på 2180 6243 eller Mille Bonde-Jensen på 2122 8359.

Søg via linket senest søndag den 12. maj 2024
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 21.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Forvaltningens væsentligste opgaver er at varetage myndighedsopgaver og servicere borgere og erhvervsliv inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling samt vej- og trafikområdet. Herudover rummer forvaltningen Københavns Erhvervsservice, varetager renholdelsen og vedligeholdelsen af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.200 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4 mia. kr.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex