Vil du være med til at sikre en ordentlig og professionel håndtering af den vigtige kremationsopgave i de to krematorier i København? Er du teknisk kyndig og pligtopfyldende, og har du lyst til at indgå i et godt kollegialt sammenhold med humor og højt til loftet?  

Så bliv vores nye kollega i enheden Kirkegårde og Krematorier, som har krematorier på henholdsvis Bispebjerg og Sundby Kirkegård. Hvert år varetager enheden i alt omkring 7.000 kremationer.

Vi er 25 ansatte i enheden Kirkegårde og Krematorier. Vi varetager både kremation, kirkegårdsadministration og formidling på de kommunale københavnske kirkegårde. Du vil varetage kremationer på Bispebjerg Kirkegård som primær arbejdsplads, men der vil også være uger, hvor du arbejder på Sundby Krematorium.

Stillingen er en fast 37 timers stilling, hvor arbejdstiden er fra og med tirsdag til og med lørdag. Vi kremerer normalt i tidsrummet mellem kl. 6.00 og kl. 17.00. I særligt travle perioder kan der være behov for at arbejde længere. Noget sådant aftales mellem dig, dine kollegaer og driftskoordinatoren og med størst mulig respekt for dit privatliv.

Hvem er du?
Det er en betingelse at du:

  • har en grundliggende teknisk forståelse – gerne med en uddannelse som f.eks. elektriker, klejnsmed eller mekaniker
  • kan bruge tablet og smartphone på brugerniveau
  • har basale engelskkundskaber med sigte på at læse manualer og gå i dialog med udenlandske leverandører
Derudover forventer vi, at du:

  • kan arbejde selvstændigt og teamorienteret
  • er serviceminded, ansvarsbevidst og pligtopfyldende
  • er indstillet på at indgå positivt og samarbejdende i vores arbejdsfællesskab, hvor du sammen med de 3 andre krematører og din driftskoordinator finder gode løsninger på konkrete udfordringer
  • deltager i løsningen af alle krematoriets opgaver, herunder også rengøring samt betjentopgaver som begravelser og urnenedsættelser
  • har etisk sans og og situationsfornemmelse
  • er mødestabil og ansvarsbevidst
  • er omgængelig og glad for at arbejde tæt sammen med kollegaer med forskellige faglige baggrunde
Du bliver en del af:

  • et stærkt hold af gode kollegaer som i fællesskab løfter vores kerneopgaver og hjælper hinanden i det daglige
  • en organisation, der har fokus på at være en god arbejdsplads, med gode udviklings- og uddannelsesmuligheder for dig og dine kollegaer
  • en dynamisk arbejdsplads, som aldrig står stille. Vi har hele tiden fokus på at tilpasse vores service til byens behov og udvikling
Vi tilbyder:

  • fastansættelse med 37-timers arbejdsuge fordelt på dagene fra og med tirsdag til og med lørdag
  • arbejdstidsaftale, som giver dig mulighed for indflydelse på dine arbejdstider, som du planlægger sammen med din driftskoordinator og kolleger
  • mulighed for løbende at uddanne dig gennem kurser udbudt både af Teknik- og Miljøforvaltningen og af Danske Krematoriers Landsforening
  • en attraktiv pensionsordning
Om området Parker, Kirkegårde og Renhold (PKR)
Vores enhed er en del af afdelingen Parker, Kirkegårde og Renhold (PKR) med godt 750 medarbejdere, som sammen sikrer en ren, grøn og indbydende by for københavnerne.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst, afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med FOA.

Vi ønsker, at du kan tiltræde den 1. juli 2024 eller efter aftale.

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål, så ring til driftskoordinator Klaus Jensen på 5154 2696 eller arbejdsmiljørepræsentant Claus Holbøl Jørgensen på 5183 5866.

Søg via linket senest søndag den 19. maj 2024
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i ugerne 21 og 22.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Teknik- og Miljøforvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4,1 mia. kr.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex