Arbejdsmiljø København (AMK) søger en medarbejder til vores sekretariat til understøttelse af organisatoriske opgaver. AMK er Københavns Kommunes interne rådgiver om arbejdsmiljø og arbejdsliv. AMK yder arbejdsmiljøfaglig støtte til kommunens arbejdspladser i alle syv forvaltninger.

AMK søger dig til at hjælpe os med at fortsat toptune vores organisation og styring. Jo bedre vi fungerer, desto bedre kan vi understøtte arbejdsmiljøet for Københavns Kommunes 45.000 ansatte til gavn for københavnerne. Vi har brug dig til at understøtte vores projektmodel og hjælpe med projekt- og ressourcestyring, it-understøttelse og fx MED-arbejde. Du vil sidde i AMK's sekretariat sammen med dygtige kolleger med forskellige kompetencer indenfor administration, it, økonomi, kommunikation og organisation.

Du kommer både til at bruge en bred pallette af dine kompetencer og få mulighed for at udvikle nye, efterhånden som du kommer ind i opgaverne og organisationen. Det betyder også, at du skal have idéerne til udvikling, kompetencerne til implementering og overblikket til at prioritere de vigtige ting først.

Din hverdag
Til daglig vil du have mange kontaktflader til projektledere, ledelse og dine kolleger i sekretariatet. Du vil have et bredt overblik og indsigt i mange af AMK's aktiviteter og derfor bliver du blandet ind i mange forskellige processer – nogle vil du kende i god tid, mens andre vil opstå med kort varsel. Du vil komme til at kende AMK's datalandskab godt og være i tæt dialog med mange kolleger, som varetager projektaktiviteterne.

Din profil
Du har en relevant akademisk uddannelse eller kompetencer på et tilsvarende niveau. Du kan være nyuddannet eller have nogle få års erfaring. Det er en fordel med organisatorisk eller styringsmæssig erfaring, fx fra arbejdspladser, foreninger, et organisationsmiljø eller gennem dit studie.

Vi forventer, at du

  • har lyst til at lære organisationen og dens medarbejdere godt at kende
  • har et godt blik for udvikling og understøttelse med fokus på kerneydelsen
  • er processtærk og kan sørge for løbende inddragelse af de relevante interessenter
  • har et godt øje for tal og kan oversætte mellem statistik og praksis
  • har flair for it, især med henblik på at anvende it-redskaber i daglig praksis
  • har lyst til at udvikle dig sammen med resten af organisationen
  • først og fremmest er en god kollega, der hjælper og løser opgaver i fællesskab med både resten af sekretariatet og hele AMK
Vi tilbyder dig
Vi kan tilbyde dig at blive del af en arbejdsplads, hvor alle samarbejder om at give den bedst mulige rådgivning om arbejdsmiljø og arbejdsliv til kommunens arbejdspladser og medarbejdere. Vi er en til tider travl arbejdsplads med en uformel og anerkendende omgangstone.

AMK er en tværgående rådgivningsenhed i Københavns Kommune, som rådgiver kommunens ca. 1.500 arbejdspladser om arbejdsmiljø, trivsel og sundhed. Du bliver en del af et levende, tværfagligt miljø bestående af ca. 65 ansatte med mange forskellige uddannelsesbaggrunde. Vi er miljø- og arbejdsmiljøcertificerede, og vi er en røgfri arbejdsplads. Læs mere om os her.

Ansættelsesvilkår
Stillingen ønskes besat den 1. august 2024 og er på fuld tid. Din løn vil følge den relevante overenskomst og du bliver ansat som fuldmægtig i Københavns Kommune, Sundheds- og Omsorgsforvaltningen. Dit arbejdssted vil være Arbejdsmiljø København på Enghavevej i København SV.

Har du spørgsmål vedr. stillingen, kan du kontakte sekretariatsleder Peter Dalby Larsen på 2035 8940.

Søg via linket senest mandag den 6. maj 2024

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex