Er du en ambitiøs og talstærk studerende med interesse for dataanalyse? Så har vi et spændende og udfordrende job som studentermedhjælper i HR og Uddannelse, Borgmesterforvaltningen i Odense Kommune.

Om os
Kontoret HR & Uddannelse består af to afdelinger: Ledelsesunderstøttelse og Uddannelse. Du bliver en del af Ledelsesunderstøttelse, som består af 30 medarbejdere, der varetager opgaver inden for HR- og arbejdsmiljø, trivsel, forebyggelse af ulykker og sygefravær, rekruttering og onboarding samt ledelses-, medarbejder- og organisationsudvikling. Du bliver tilknyttet arbejdsmiljøteamet, men du vil også skulle løse opgaver i resten af afdelingen.

Om jobbet
Som studentermedhjælper kommer du til at arbejde med følgende opgaver:
  • Databehandling og analyse på arbejdsmiljø- og HR-området ved brug af MS Excel
  • Udarbejdelse af notater, spørgeskemaer, pjecer, plakater, præsentationer mv.
  • Opsætning, udsendelse og opfølgning på spørgeskemaer (primært surveyxact)
  • Opdatering og vedligeholdelse af hjemmeside og medarbejderportal
  • Assistere med dataanalyse til trivselsmålinger, organisationsregnskaber mm.
  • Understøttelse af projekter
  • Ad hoc-opgaver som fx (redigere PDF’er i Adobe Acrobat, transskribere interviews, research og lignende)
Din profil
Vi forestiller os, at du er i gang med en relevant videregående uddannelse fx oecon., HA, merc. eller lignende. Det er vigtigt, at du har evner og erfaringer med at arbejde med tal og statistik, ligesom du også har lyst til at udføre mere rutineprægede opgaver.

Derudover er du:
  • omhyggelig, systematisk og følger altid dine opgaver til dørs
  • en rutineret bruger af Excel og MS Office-pakken generelt
  • velformuleret i både skrift og tale
  • serviceminded, selvkørende og udviser et engagement i dine opgaver
Vi tilbyder
  • fleksibel arbejdstid, som tilpasses dit studie
  • mulighed for at indhente erfaring inden for flere fagdiscipliner
  • en spændende arbejdsplads med engagerede og humørfyldte kollegaer
  • et arbejdsmiljø med fokus på medarbejdertrivsel
Vil du vide mere?
Har du spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Sanne Bruun Andersen på 51 77 73 97.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelse er i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Arbejdstiden er 8-12 timer ugentligt med stor fleksibilitet. Vi foretrækker at timerne placeres på to til tre dage i løbet af ugen. I eksamensperioder vil det være muligt at holde fri.

Det praktiske
Ansøgningsfristen er den 5. maj 2024, og vi forventer at holde samtaler den 13. maj 2024 i tidsrummet mellem kl. 13.00-15.30.

For at komme i betragtning til stillingen er det et krav, at du er studerende og indskrevet på en videregående uddannelse.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex