Der er tryk på udviklingen i København. Teknik- og Miljøforvaltningen, Område for Byvedligehold og Tilsyn (OBT) er en central aktør, og vi tager os af de fysiske forandringer i byen. Det er vores ambition at skabe verdens bedste storbymiljø og et unikt byliv i København.

Vi søger en projektleder med stærke kompetencer inden for planlægning af porteføljen af drifts- og anlægsprojekter for kommunens egen udførende enhed til vejvedligehold og anlæg.

Din nye arbejdsplads
Dine nærmeste kolleger bliver projektledere, byggeledere, enhedssekretariatet og specialarbejdere i enheden, som tilsammen varetager en lang række vedligeholdelsesopgaver lige fra opbrydning, brøndarbejde, brolægningsopgaver, fræserarbejde, asfaltudlægning og afmærkning til mindre anlægsopgaver som trafiksikkerheds-, parkerings- og genopretningsprojekter. Enheden består af ca. 85 medarbejdere, og vi holder til på Kraftværksvej.

Om dig
Du er en engageret og dynamisk person med en akademisk baggrund og med interesse for projektledelse på bygge- eller anlægsområdet.

Det er væsentligt, at du er vant til og trives med at arbejde med administrative opgaver, som kræver overblik, struktur og systematik.

Du evner at se tingene i større sammenhænge og medtænke alle detaljer i planlægningen. Som person er du løsningsorienteret og vægter kvaliteten i dit arbejde højt.

Du skal kunne overskue en opgave på en givet strækning lige fra skilteplan til den videre proces i opgaven. Du skal kunne skabe kontakt og dialog med øvrige myndigheder om projektet, såsom Movia, politi og andre entreprenører.

Din opgaver vil hovedsageligt ligge inden for gravning til brolægning på mellemstore strækninger omkring i København.

Du har personlig gennemslagskraft, er nysgerrig, loyal, initiativrig og relationsskabende. Du kan skabe overblik og komme i mål.

Vi tilbyder
Du får et spændende og udfordrende job i en stor og dynamisk organisation. I dagligdagen vil du indgå i et team med andre bygge- og projektledere i enheden.

Som projektleder er du ansvarlig i samråd med dine kollegaer for detailplanlægningen og uddelegering af de arbejder, vi udfører. Det er desuden jeres ansvar, at de udførende folk er ordentligt instrueret i opgaverne og ved, hvad der forventes i forhold til tid og kvalitet.

Teamkoordinatoren varetager den overordnede planlægning og kommunikation. Som projektleder er du en vigtig brik til input i forhold til den daglige kommunikation enhederne imellem, og ikke mindst skal du sikre den nødvendige kontrol og tilbagemelding i forhold til de opgaver, enheden varetager.

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst, afhængig af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt. Yderst sjældent vil der kunne forekomme weekend- og natarbejde.

Tiltrædelse snarest muligt.

Er du blevet nysgerrig?
Hvis du har spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Pia Elsborg på 4260 6266 eller byggeleder Kasper Møller på 2480 3899.

Søg via linket senest søndag den 19. maj 2024

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Teknik- og Miljøforvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4,1 mia. kr.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex