Studentermedhjælper til Sports Connection / Skechers

Trives du med at være administrativ tovholder på tværs af HR-opgaver og processer? Bliver du motiveret af at arbejde i en HR og Lønafdeling, hvis vigtigste opgave er at supportere den øvrige forretning? Så har vi måske den perfekte stilling til dig!

I HR søger vi lige nu en studentermedhjælper til at arbejde med HR administration.

Om Skechers:

SKECHERS er verdens 3. største skomærke med hovedkvarter i Manhattan Beach, Californien. Med over 5.000 konceptbutikker globalt tilbyder SKECHERS et bredt udvalg af livsstils- og performancesko, tøj og tilbehør til både kvinder, mænd og børn. Salget af SKECHERS i Norden varetages af SKECHERS\' datterselskab Sports Connection, fra det nordiske kontor i Esbjerg, Danmark, hvor vi beskæftiger over 400 medarbejdere. Der er i øjeblikket cirka 180 shop-in-shops, 4 netbutikker og 61 konceptbutikker i de nordiske lande, og dette antal forventes at stige i løbet af de kommende år. Derudover er SKECHERS-mærket båret af et stærkt netværk på cirka 1.800 forhandlere indenfor sko- og sportsbranchen i hele Norden.

Om jobbet:

Som HR studentermedhjælper hos os få du ansvaret for diverse administrative opgaver og vil derfor komme til at spille en afgørende rolle for resten af teamet. Opgaverne vil være, men ikke begrænset til:

Behandling af indgående mails fra vores fælles HR postkasse

Administrativ support til HR - og lønteamet samt vores HR Business partnere

Supportere med udarbejdelse af kontrakter og tillæg

Information til nye medarbejdere om deres opstart hos Skechers

Kommunikative administrative opgaver, herunder vedligeholdelse af intranet og medarbejderhåndbogen

Opdatere medarbejderdata i vores systemer

Udarbejdelse af træningsmaterialer til et nyt HR system

Praktisk hjælp ved interne events

Diverse ad hoc opgaver

Du vil som studentermedhjælper arbejde ca. 10-15 timer om ugen. Din position vil være placeret på Kvaglundvej 89 i Esbjerg. Stillingen refererer ind til vores HR Manager.

Vi søger en kandidat som har:

Vi ser gerne, at du er i starten af din videregående uddannelse, og har lyst til at bruge de næste par år på at udvikle dig indenfor HR.

Vi forventer ikke, at du har erfaring fra en tidligere stilling, men at du er almindelig bruger af Microsoft Office-pakken. Er du superbruger i Excel er det en fordel.

Vi forventer, at du er serviceminded og drives af at arbejde med systemer og supportere dine kollegaer i teamet.

Vi forestiller os, at din arbejdstilgang er effektiv, struktureret og detaljeorienteret.

Du håndterer opgaver systematisk og uden at miste overblikket.

Du behersker dansk og engelsk.

Hvad vi tilbyder:

Et spændende og afvekslende job i en stærk international organisation med dygtige kolleger.

Gode muligheder for faglig og personlig udvikling.

Lønpakke baseret på kvalifikationsløn, pensionsordning & sygesikring.

En god arbejdsplads med en stærk personaleforening som bl.a. arrangerer flere årlige arrangementer, som du frit kan deltage i.

Personalerabatter på vores produkter

Interesseret?

Hvis du kan se dig selv i jobbet som vores nye HR Studentermedhjælper, så send venligst din ansøgning hurtigst muligt. Alle ansøgninger behandles fortroligt, og vi indkalder løbende til samtaler. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores HR Manager Camilla.Vestergaard@skechers.com

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex