Om jobbet

Vi søger sygeplejerske i 20-37 timer ugentligt, i fast stilling eller vikariat, med weekendvagt hver 4. weekend eller evt. hver 2. lørdag.

Din profil

Vi søger kollega med nedenstående kompetencer:

  • Dynamisk, mødestabil og positiv
  • Min. 2 års erfaring, gerne fra akut eller medicinsk speciale
  • Kan arbejde selvstændigt, da dagen oftest er præget af selvstændig opgaveløsning.
  • Kørekort
  • Være en god medspiller overfor dine kollegaer, både internt og eksternt. Vi er alle meget afhængige af den hjælp og støtte vi kan give hinanden på distancen i løbet af dagen.
  • Udviklingsorienteret. Vi er i konstant bevægelse for at udvikle det nære sundhedsvæsen.

Derfor skal du vælge os

  • Vi har et godt arbejdsmiljø. Vi værdsætter forskelligheder, både fagligt og personligt og ser det som en styrke i gruppen. Vi er en mindre gruppe sygeplejersker i alle aldre, som arbejder for at skabe rammerne for en arbejdsplads, som er et rart sted at være for alle, og hvor vi kan udvikle os, til det bedste for borgerne. Vi har i kommunen igangsat projekt til forebyggelse af omsorgstræthed, som vi glæder os meget til.
  • Vi tilbyder mentorordning og introduktion tilrettelagt efter den enkeltes behov.
  • Vi har 2 sygeplejeklinikker, hvor borgere, som selv kan transportere sig, kan komme og få behandling. Derudover ser vi frem til at kunne tilbyde borgere skærmbesøg, i den nærmeste fremtid.
  • Vi værdsætter høj faglighed, og går langt i vores arbejde for/med borgerne.
  • Vi arbejder struktureret i hverdagen ved brug af triage, ABCDE, TOBS og benytter NEXUS som vores dokumentationssystem.
  • Vi er optagede af at forebygge indlæggelser, og har et tæt samarbejde med specialklinikker, praktiserende læger og E-hospital, hvor vi varetager f.eks. IV, prøvetagning, hjemmedialyse i borgerne eget hjem. Oplæring vil finde sted – så det forventes ikke at du har erfaring indenfor dette.
  • Vi har gode muligheder for efteruddannelse, bl.a. borgernær sygepleje, sårpleje mm.
  • Vi arbejder rehabiliterende og tværfagligt med fokus på borgernes ressourcer og livskvalitet. Kontinuitet er her en væsentlig faktor.
  • Vi er en lærende institution og uddanner vores fremtidige kollegaer. Vi sætter en stor ære i denne opgave.

Løn og ansættelsesvilkår

Efter gældende overenskomst.

Stillingen er på 20-37 timer, fortrinsvist i dagvagter, med enkelte nattevagter i forbindelse med ferieafvikling m.m.

Det tilstræbes, at medarbejdernes vagter planlægges ud fra ønsker, samt at vagtrul prioriteres for at skabe en stabil hverdag for medarbejderne.

Tiltrædelse hurtigst muligt eller den 1. juni 2024.

Hvis du vil vide mere

Hvis du er interesseret i at høre mere om stillingen er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Marianne Linde Pedersen på telefon 21552850

Ansøgning

Ansøgning samt oplysninger om uddannelse og tidligere beskæftigelse sendes via digitalt link.

Ansøgningsfrist den 30. april 2024.

Samtaler og ansættelse vil foregå løbende

Om os

I Kalundborg Kommune er vi optaget af, at vores borgere, virksomheder, foreninger og institutioner får den bedst tænkelige service. Det kan vi kun levere hvis vi har dygtige og motiverede medarbejdere. Derfor er vi dedikeret til at støtte medarbejdernes personlige og faglige udvikling, og sikre en dynamisk og fleksibel arbejdsplads.

Hos os er medarbejderne med til at gøre en forskel hver dag, sammen med ca. 3500 kollegaer. Kalundborg Kommune er placeret i noget af Danmarks smukkeste natur – og er samtidig hjemsted for en række af de industrier der bidrager mest til den danske økonomi – med vægt på biotech- og energiproduktion.
Der bor cirka 49.000 mennesker i Kalundborg Kommune, som også er hjemsted for flere og flere uddannelser, der er med til at understøtte udviklingen i kommunen.

Du kan læse mere om Kalundborg Kommune som arbejdsplads Vores medarbejdere (kalundborg.dk), finde generelle oplysninger om Kalundborg Kommune (Flyt til Kalundborg) eller lytte til vores podcast-serie Karriere på Kalundborgsk Podcast (kalundborg.dk)

Vi opfordrer alle uanset baggrund, køn, religion mv. til at søge.

----------

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Ansatte som i deres ansættelse har adgang til personfølsomme oplysninger, skal have privat MitID/NemID, fordi de skal identificere sig med deres private MitID/NemID. Dette for at efterleve den skærpede lovgivning og derved sikre borgernes tillid til, at alle myndigheder, herunder Kalundborg kommune, behandler personfølsomme oplysninger sikkert.

Kørekort:
B Almindelig bil

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex