Finance Assistant søges til Sports Connection / Skechers

Brænder du for økonomi, og ønsker du at påtage dig en nøglerolle i en dynamisk organisation, hvor kulturen er kendetegnet som værende holdorienteret og uformel? Motiveres du af faglige udfordringer, hvor helheden og sans for detaljen er i hovedsædet? Trives du med at arbejde inden for deadlines, og formår du altid at bevare overblikket? Så er det netop dig vi søger til at styrke vores Finance team.

Om Skechers:

SKECHERS er verdens 3. største skomærke, med hovedsæde i Manhattan Beach, Californien. Med over 4700 konceptbutikker globalt, tilbyder SKECHERS et bredt udvalg indenfor lifestyle- og performancesko, tøj og tilbehør til både damer, herrer og børn. Salget af SKECHERS i Norden varetages af SKECHERS’ datterselskab Sports Connection, fra det nordiske hovedkontor i Esbjerg, Danmark, hvor vi beskæftiger over 400 medarbejdere. Der er i dag ca. 180 shop-in-shops, 4 online shops, samt 61 konceptbutikker i de nordiske lande, og dette antal forventes at stige over de kommende år. Derudover føres SKECHERS hos et stærkt netværk af ca. 1800 forhandlere indenfor sko- og sportsbranchen i hele Norden. Du kan læse mere på www.sportsconnection.dk

Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder kunne være:

Kreditorbogholderiet, herunder:

Bogføringsopgaver, som fakturering og kreditorstyring

Ansvarlig for oprettelse, betaling mv. til leverandører

Momsindberetning

Afstemning af koncerninterne mellemværender

Gennemgang og bogføring af rejseafregninger

Håndtering af reklamationer

Ansvarlig for alle vores finske, norske, svenske eller danske butikkers bogførings- og rapporteringsopgaver, herunder

Løbende dialog/korrespondance med butikkerne og retail-teamet

Udarbejdelse af månedsregnskaber og tage del i hele processen op til deadline samt div. afstemninger, kommentering og årsagsforklaringer.

Klargøring til årsregnskab og dokumentation til revisor

Omsætningsindberetninger

Proces omkring åbning af butikker og samarbejde på tværs af HQ

Vi forestiller os, at du:

Har minimum 3 års erfaring som enten bogholder, revisorassistent eller regnskabsmedarbejder

Arbejder selvstændigt i din tilgang til arbejdsopgaver og problemløsninger

Har en fleksibel og positiv tilgang til din omverden og kolleger

Har interesse for at optimere og effektivisere arbejdsprocesser

Er vant til at bruge Excel og har digital parathed

Er åben overfor ad hoc opgaver

Hvad vi tilbyder:

Et spændende og afvekslende job i en stærk international organisation med dygtige kolleger.

Gode muligheder for faglig og personlig udvikling.

Lønpakke baseret på kvalifikationsløn, pensionsordning & sundhedsforsikring

En god arbejdsplads med en stærk personaleforening som bl.a. arrangerer flere årlige arrangementer, som du frit kan deltage i.

Interesseret? Kan du se dig selv i jobbet som vores nye Finance assistent så send din ansøgning snarest. Alle ansøgninger behandles fortroligt, og vi kalder løbende ind til samtale. Tiltrædelse hurtigst muligt. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Finance - rene.klindt@skechers.com

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex