Vi mangler at få besat de sidste stillinger i aftenvagt

Så brænder du for at arbejde og gøre en forskel for borgerne om aftenen – så læs videre.

Vi er så småt i gang med at arbejde med selvplanlægning af ruterne.

Det er vigtigt for os at hjælpes ad med opgavefordeling, dette gør vi dagligt i plenum ved vores indmøde.

Vi arbejder ud fra en borgernær tilgang - vi planlægger derfor ruterne med fokus på:

  • Kontinuitet
  • Kompetencer
  • Kørsel

Der søges både SSH´er og SSA´er til 5-2 vagtrul og hver 2. weekend (hhv. mandag/tirsdag og ulige weekender eller onsdag/torsdag og lige weekender)

Du vil blive en del af en arbejdsplads, hvor det tværfaglige samarbejde er i fokus, og hvor vi står sammen om at sikre et godt arbejdsmiljø, med en uformel tone og godt humør.

Du vil opleve en arbejdsplads, der har fokus på faglighed, kompetenceudvikling og delegering.

Læring og udvikling er vigtig for os, hvorfor vi også har en faglig koordinator tilknyttet aftenholdene.

Vi har plads til at passe på hinanden, vi griner og hygger og vægter et godt samarbejde

Vi tilbyder

  • Et grundigt introduktionsprogram, samt intro til CURA, vores dokumentationssystem
  • Tværfagligt samarbejde på tværs af forskellige fagligheder i kommunen
  • En arbejdsplads, hvor samarbejde, trivsel og et godt arbejdsmiljø vægtes højt
  • En arbejdsplads hvor vi er godt i gang med at aftenvagterne er selvplanlæggende på ruter, hvilket giver dig stor indflydelse netop på din rute.
  • En arbejdsplads med tydelig struktur omkring indmøde og samarbejde om opgaverne
  • En arbejdsplads med fokus på triage og derigennem tidlig opsporing.
  • En arbejdsplads med en god blanding af alder, erfaring og uddannelsesbaggrunde.

Som vores nye medarbejder forventer vi, at:

  • Du er uddannet enten Social og sundhedsassistent eller -hjælper
  • Du har lyst til at udvikle dig – både fagligt og personligt
  • Du kan arbejde ud fra den rehabiliterende tilgang og har generelt en høj faglig viden
  • Du er fleksibel, samarbejdende og ansvarstagende i din tilgang til arbejdsopgaverne
  • Du kan bruge IT i din hverdag, ift. planlægning, dokumentation og opgaveløsning.
  • Du har kørekort

Om Solrød Kommunes Kommunale Hjemmepleje:

I hjemmeplejen er vi ca. 110 medarbejdere, 3 gruppeledere samt en overordnet leder af hjemmeplejen. Vi vægter et godt kollegaskab højt og har fokus på at hjælpe hinanden både fagligt og kollegialt. Fødselsdage og andre mærkedage er noget som vi gerne vil fejre sammen på arbejdspladsen og du vil her blive tilbudt at være med i vores gavekasseordning. Derudover mødes vi socialt i forbindelse med kommunens forårsarrangement, deltagelse i motionsløb og julefrokost. Som medarbejder i Solrød Kommune vil du desuden få adgang til en række forskellige motionstilbud, bl.a. kan du opnå rabat i Solrød Svømmehal, rabat på massage eller gratis benytte vores motionscenter i Solrød Idrætscenter.

Løn
Løn efter gældende overenskomst med FOA samt principper for ny løn.


Vil du vide mere?
Du er meget velkommen til at kontakte Gruppeleder Peter Jacobsen på tlf. 21 34 71 73 eller mail kopej@solrod.dk

Rekruttering samt afholdelse af samtaler vil ske løbende.


I Solrød Kommune gør vi en forskel sammen med borgerne. Vi arbejder for at virkeliggøre byrådets vision om, at Solrød skal være det bedste sted at leve og bo. Som arbejdsplads er vi et fællesskab, hvor vi løfter opgaverne på tværs af institutioner og afdelinger, og hvor du som medarbejder er en vigtig medspiller. Vi er i bevægelse og har hele tiden fokus på at lære og blive bedre. Vi tager ansvar for at løse opgaverne med blik for helheden, og du har som medarbejder indflydelse på løsningen af opgaverne og på din arbejdsplads.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex