Er du uddannet rådgiver og brænder for de digitale muligheder i fremtidens bankrådgivning? Har du samtidig et hjerte der banker for at give fantastiske kundeoplevelser ”gennem skærmen”? Hvis ja – så læs med hér.

Danske Bank har en ambition om at være bedst på digitale løsninger til vores kunder. Vi ønsker at vores kunder skal have adgang til alle deres bankbehov via deres mobil. Uanset om det er daglige bankbehov, adgang til specialister eller budskaber som giver værdi for netop dem.

Vores digitale ambitioner kalder på en ny type af rådgiver som ikke ”bare” tænder kameraet på onlinemødet, men formår at udnytte det digitale univers til give en sublim kundeoplevelse.

Nye digitale muligheder for kunderne betyder også nye digitale værktøjer for dig som rådgiver. Derfor er det vigtigt at du ikke bare kan, men elsker, at tage nye digitale værktøjer i brug. Fx har vi netop lanceret en digital assistent som du sammen med dine kollegaer bruger i det daglige arbejde.

Vil du hjælpe vores kunder til en digital fremtid med et human touch?

I Daily Banking har vi ansvaret for vores kunders behov indenfor daglig økonomi. Vi møder vores kunder via telefon, på skrift og på onlinemøder. Vi arbejder i høj grad sammen om vores kunder, og derfor er det vigtigt at er en udpræget holdspiller med et positivt mindset som samtidig har fokus på at skabe resultater. Dine primære arbejdsopgaver vil være at rådgive alle vores segmenter inden for privatlån, kredit og billån. Derudover er en vigtig opgave at være proaktiv i forhold til kundernes muligheder og hjælpe dem godt på vej til en af vores specialister indenfor bolig, pension og investering.

Du vil blive en succes hos os hvis du kan genkende dig selv i følgende:

  • Du skal derfor være stærk i din kommunikation både på skrift, i tale og på kamera.
  • Du kan tilpasse din kommunikation så den passer til den enkelte kunde og samtidig hjælper kunden med at indfri drømme og planer.
  • Du er god til at spotte potentiale og kan hjælpe kunden godt videre til fx en boligspecialist.
  • Du formår til fulde at bruge digitale værktøjer i din dagligdag.

I Daily Banking elsker vi højt humør og god energi. Vi har fuld fokus på vores opgaver, men finder også tid i hverdagen til at gøre noget ekstra for at styrke det sociale sammenhold. Jobbet er fuldtid og arbejdstiden ligger i tidsrummet 8-18 i hverdagene med mulighed for 1-2 hjemmearbejdsdage om ugen.

Interesseret?
Vil du høre mere om dagligdagen i Daily Banking er du meget velkommen til at kontakte Privatchef Andreas Christensen efter d. 2/4 på tlf. 2167 2567 eller på andrc@danskebank.dk.

Vi gør opmærksom på, at vi løbende læser ansøgningerne, så søg gerne hurtigst muligt.