Har du interesse for ejendomsadministration, erhvervslejeloven og kundeservice? Kan du se dig selv i en politisk organisation?

Så er du den, vi søger i Ejendomsadministrationen.

Om os
Velkommen til Ejendomsadministrationen – en levende del af Københavns Ejendomme forankret i Økonomiforvaltningen i Københavns Kommune. Vi er en engageret afdeling med ca. 40 kollegaer fordelt på to teams.

Vi sætter en ære i at skabe et arbejdsmiljø, hvor det er sjovt at møde ind hver dag både fagligt og socialt. Vi tilbyder flextid og mulighed for hjemmearbejde, der giver plads til at balancere arbejde og privatliv. Du vil blive præsenteret for spændende opgaver inden for administrationen af en af Danmarks største ejendomsporteføljer og få mulighed for at forme din egen hverdag.

Vi værdsætter en uformel og humoristisk omgangstone, og vores åbne storrumskontor fremmer samarbejde, vidensdeling og dialog på tværs af alle niveauer. Vi tror på, at et stærkt socialt fællesskab er fundamentet for trivsel og arbejdsglæde. Derfor mødes vi tit til sociale arrangementer, hvor man kan dyrke interesser sammen og skabe forbindelser og fællesskaber, der strækker sig ud over arbejdsopgaverne.

Hos os er vi optaget af en mangfoldig og alsidig medarbejdersammensætning, både mht. uddannelse, kultur, alder, køn mv. Det er ganske enkelt værdifuldt for vores beslutningstagen at have forskellige perspektiver.

Der er mulighed for kompetenceudvikling inden for en bred vifte af færdigheder og områder. Hos os kan du forme din arbejdsdag og påvirke retningen af din karriere i overensstemmelse med dine interesser og mål.

Om jobbet
I Københavns Ejendomme er vores portefølje i konstant udvikling, og derfor søger vi en administrator til erhvervslejemål.

Du vil indgå som en del af vores dedikerede team, hvor du vil spille en central rolle i administrationen af den privatudlejede del af Københavns Kommunes ejendomsportefølje på næsten 2,7 millioner kvadratmeter.

Dine opgaver vil spænde vidt og inkludere:

  • Håndtering af restancer
  • Varslingsskrivelser
  • Skatter og afgifter
  • Nettoprisreguleringer
  • Forbrugs- og driftsregnskaber
  • Deltagelse på indflytningssyn i samarbejde med tekniker
  • Mulighed for deltagelse i større eller mindre projekter
  • Lejerhenvendelser
Vi lægger stor vægt på struktur og samarbejde. Alle opgaver bliver samlet et sted og fordelt herfra, hvilket har vist sig at være meget effektivt. Denne tilgang sikrer ikke kun løbende kompetenceudvikling og jævn fordeling af arbejdsbyrden, men også en tæt og konstruktiv dialog mellem kollegaerne.

Som erhvervsadministrator vil du arbejde med mange forskellige salgs lejemål – lige fra parkeringspladser over store erhvervslejemål bl.a. i Kødbyen på Vesterbro til lejemål beliggende ved kommunens yderste grænser.

Personaleansvaret for kontoret er fordelt mellem to erfarne kontorchefer, mens ansvaret for den daglige opgaveløsning ligger hos vores fem fagansvarlige. Hos os får du muligheden for at arbejde i et dynamisk miljø med spændende udfordringer og en fantastisk gruppe af kollegaer.

Om dig
Vi leder efter en administrator, der er klar til at dykke ned i en varieret ejendomsportefølje under stor politik bevågenhed, og hvor administrative, økonomiske og juridiske aspekter er i fokus.

Udover dette forestiller vi os, at du

  • brænder for at være en del af et socialt arbejdsfællesskab og et levende kontormiljø.
  • har gode kommunikationsevner, kan samarbejde på tværs og jonglere med mange opgaver samtidigt.
  • er ansvarlig, proaktiv og omhyggelig af natur.
  • har lyst til at drive og udvikle Ejendomsadministrationen.
Det er ikke afgørende, hvilken uddannelse du har. Vigtigst af alt vægter vi, at du er en fantastisk og ansvarsbevidst kollega med evnen til at få tingene til at ske. Vi søger en person, der er klar til at tage udfordringerne op og bidrage til et inspirerende arbejdsmiljø, hvor vi sammen skaber resultater til gavn for Københavns Kommune og dens borgere.

Velkommen til en arbejdsplads, hvor dine kompetencer og din trivsel er i centrum.

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst med Københavns Kommune og principperne i Ny Løn. Arbejdstiden er 37 timer ugentlig med flekstid. Tiltrædelsesdato er den 1. august 2024 eller snarest derefter.

Yderligere oplysninger
Vil du høre nærmere om arbejdspladsen, eller har du spørgsmål, kan du kontakte chef for Ind- og Udlejning Sofie Vorre Vogel på 2463 5871 eller fagsansvarlig for erhvervslejemål Henriette Rasmussen på 3059 6613.

Søg via linket senest mandag den 29. april 2024
1. og 2. ansættelsessamtale afholdes i uge 19 og 20. Der kan forekomme faglige tests i forbindelse med rekrutteringsforløbet.

Københavns Ejendomme
Københavns Ejendomme har ansvaret for Københavns Kommunes ejendomsportefølje. Vores ca. 1.800 medarbejdere arbejder hver dag for en serviceorienteret ejendomsadministration og vedligeholdelse af kommunens mere end 2,6 mio. m2. Gennem effektiv ejendomsservice, drift og vedligehold frigør vi ressourcer til, at vores 58.000 kolleger i Københavns Kommune kan skabe en bedre hverdag for københavnerne. Alt det gør vi ud fra bedste aktuel viden og i tæt samspil med kunder, leverandører og samarbejdspartnere ud fra devisen: Det skal være nemt, effektivt og bæredygtigt. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex