Salgs- og servicekoordinator
Har du lyst til at få en vigtig rolle som ”blæksprutte” i en lille uformel organisation, hvor både aktivitetsniveauet og humøret er højt, og motiveres du af at have ansvar for en bred vifte af opgaver, hvor dine salgs-, kommunikations- og koordinatorevner er i fokus? – Så er du måske den nye kollega, vi søger til vores kontor i Vejle.
Som salgs- og servicekoordinator i 4 Fire International ApS skal du deltage i både salget og serviceringen af vores kunder, leverandører og teknikere, i diverse projekter og i den daglige drift af vores virksomhed.
Arbejdsopgaverne vil således bl.a. omfatte
- kontakt med kunder, leverandører og teknikere,
- telefonsalg, salgsbesøg og messedeltagelse,
- udarbejdelse af og opfølgning på kontrakter,
- fakturering,
- deltagelse i digitaliseringsprojekter,
- udformning af marketing- og salgsmateriale og SoMe-kampagner m.v.,
- pakning og forsendelse af varer, varebestilling og lageroptælling mv.,
- diverse administrative opgaver.
Vi forventer, at du
- har erfaring fra en lignende stilling, højst sandsynligt fra et salgs- og supportmiljø,
- er god til at kommunikere på dansk både mundtligt og skriftligt (behersker du også engelsk eller tysk, er det en fordel),
- er smilende og udadvendt,
- er servicemindet og selvstændig,
- har et godt overblik, er omhyggelig og arbejder struktureret,
- trives med mange bolde i luften, også når mange opgaver skal løses hurtigst muligt,
- besidder gode IT-egenskaber og har flair for at lære nye systemer og programmer (erfaring med Office-pakken og Visma e-conomic er er fordel),
- har kørekort (B),
- har en pletfri straffeattest.
Vi tilbyder
- et spændende job på 30-37 timer ugentligt,
- omhyggelig oplæring i produkter, procedurer, regler og systemer,
- en spændende arbejdsuge, hvor ikke to dage er ens,
- stor frihed til selv at påvirke og tilrettelægge arbejdsopgaverne,
- et godt arbejdsmiljø med en fri omgangstone og højt til loftet,
- Løn efter kvalifikationer.
Ansøgning
Er det noget for dig? - Så glæder vi os til at høre fra dig.
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte vores kommercielle direktør, Michael Black, på telefon 22177777.
Er du klar til at søge stillingen, så send din motiverede ansøgning, CV og relevante bilag til HR-konsulent Jan Røgind Jørgensen, jar@4fire.dk.
Vi ønsker en ansættelse hurtigst muligt og behandler derfor ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem
Hvem er vi?
Ønsket om at redde liv samt stor viden og kompetence er fundamentet for 4 Fire International ApS.
Vi arbejder med brandmateriel og brandsikring generelt og producerer bl.a. den anerkendte brandslukker, 112 BRANDSLUKKER, som vi leverer til både private, til virksomheder og til beredskaber. Vi servicerer desuden en lang række virksomheder.
Bag virksomheden står et team af erfarne brandmænd samt stærke kommercielle og administrative profiler.
Virksomheden er 100% danskejet.
Læs mere om 4 Fire International ApS på https://4fire.dk/om-os/.
Jobannoncen er indrykket på Jobindex.