Elcor A/S
Sønderborg

Customer Operations Manager - Bliv bindeleddet mellem kunde og drift

Har du erfaring med kundehåndtering, drift og koordinering og trives du med at skabe struktur og ro i komplekse processer? Er du stærk til at kommunikere klart, bevare overblikket og sikre, at tingene bliver fulgt til dørs? Så er det måske dig, vi søger som vores nye Customer Operations Manager i Sønderborg.

Om stillingen

Som Customer Operations Manager med fast arbejdssted i Elcor Sønderborg Nord får du en central rolle i at sikre stabil drift, tydelig kommunikation og et stærkt samarbejde mellem kunder og den interne driftsorganisation.

Du er kundens faste kontaktpunkt i driftsrelaterede spørgsmål og den, der skaber overblik og retning i en kompleks hverdag med mange interessenter. Rollen kræver, at du tager ansvar, træffer beslutninger og bevarer roen også når der opstår afvigelser,
pres og uforudsete hændelser.

Du fungerer som bindeled mellem kunde og interne funktioner og sikrer, at vigtig information deles rettidigt og korrekt. Samtidig har du ledelsesansvar for 2 medarbejdere i Planning og Customer Service, hvor du understøtter prioritering, struktur og daglig sparring.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte

  • Drive ugentlig kundedialog og statusopfølgning sikre overblik over leverancer, kontrakter og risici.
  • Koordinere interne funktioner på tværs af Project, Production, Quality, Planning, Procurement og Customer Service.
  • Drive løsningen af kritiske hændelser og afvigelser – tage styring og sikre fremdrift under pres.
  • Sikre stabil drift og klar kommunikation i tæt samarbejde med produktionsleder og projektteam og oversætte intern status til tydelig, rettidig kundekommunikation.
  • Ledelsesansvar for Planning og Customer Service – herunder prioritering og
    daglig sparring.

Vi forestiller os, at du:

  • Har relevant videregående uddannelse eller tilsvarende erhvervserfaring.
  • Har erfaring med kundehåndtering, koordinering og opfølgning i tekniske og/eller operationelle organisationer.
  • Som person er du tillidsvækkende, relationsskabende og naturligt samlende.
  • Har stærk forretningsforståelse og kan se sammenhængen mellem kunde, drift og økonomi.
  • Er struktureret, beslutningsdygtig og handlekraftig, også når presset er højt.
  • Har erfaring med eskalationshåndtering og drift under pres.
  • Kommunikerer klart, professionelt og konstruktivt både internt og mod kunder.
  • Har kendskab til ERP-systemer, gerne Microsoft Business Central.
  • Har forståelse for produktion, kvalitet og leveranceprocesser.
  • Trives i en organisation med høj grad af selvledelse og ansvar.
  • Behersker dansk og engelsk på højt niveau (polsk eller litauisk er en fordel).

Det kan vi tilbyde dig

Hos os får du en nøgleposition i en ambitiøs og udviklingsorienteret virksomhed, hvor du kan sætte dit præg på processer og arbejdsgange. Du bliver en del af et åbent og uformelt arbejdsmiljø med engagerede kollegaer og gode muligheder for både faglig og personlig udvikling. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer, pensionsordning og sundhedsforsikring.

Diversitet

Vores mål er at skabe en arbejdsplads, hvor mangfoldighed er en styrke. Hos Elcor rekrutterer vi med respekt for mangfoldighed og sikrer en åben rekrutteringsproces, hvor alle kandidater vurderes ud fra kompetencer og erfaring – uanset køn, alder, etnicitet, religion, seksuel orientering eller andre personlige forhold.

Læs mere om Elcor Group

Sådan søger du

Send din ansøgning og dit CV senest den 23. januar 2026 ved at klikke på ansøgningslinket. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Anne B. Lind, Site Manager på 2710 3758. Vi behandler ansøgninger løbende og opfordrer dig derfor til at søge snarest muligt.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.