
Er du vores nye Accounting Assistant?
Har du styr på regnskab, kan lide når tallene stemmer og trives du med faste opgaver og en god, stabil arbejdsrytme? Så har vi måske et job, der passer rigtig godt til dig.
Hos Elcor søger vi en Accounting Assistant til en fleksibel deltidsstilling. Udgangspunktet er omkring 25 timer om ugen, men timetallet kan udvides, hvis du har lyst og kompetencer til at tage flere opgaver f.eks. projektrelaterede opgaver.
Om stillingen
Hos Elcor bliver du en central del af økonomifunktionen og arbejder tæt sammen med vores Financial Manager, samtidig med at du har en bred berøringsflade og et samarbejde med resten af organisationen. Du er med til at sikre, at den daglige økonomiadministration kører stabilt og professionelt.
Rollen indeholder en kerne af veldefinerede og rutineprægede opgaver, som sikrer struktur og overblik i hverdagen. Samtidig er der mulighed for at udvide rollen, hvis du ønsker mere ansvar f.eks. i forbindelse med projekter, procesoptimering, systemunderstøttelse eller andre særlige opgaver, der matcher din erfaring.
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte
- Løbende bogføring af købs-, salgs- og finansbilag.
- Kreditorstyring, herunder håndtering og godkendelsesflow af leverandørfakturaer.
- Debitorstyring, herunder fakturering, opfølgning på betalinger og rykkerprocedurer.
- Bankafstemninger og andre balanceafstemninger.
- Håndtering og afstemning af rejseudgifter og betalingskort.
- Forberedelse af materiale til måneds- og årsafslutning i samarbejde med controller/økonomichef.
- Indberetning af moms og afgifter samt opfølgning på relevante frister.
- Vedligeholdelse og opdatering af stamdata i ERP-systemet.
- Bidrage til optimering og digitalisering af processer i økonomifunktionen.
- Du kan kommunikere på engelsk, både mundtligt og skriftligt.
Vi forestiller os, at du:
- Erfaring som bogholder, regnskabsassistent eller økonomiassistent.
- Trives med rutineopgaver og faste processer og sætter en ære i, at tingene er gjort korrekt.
- Arbejder struktureret, selvstændigt og med sans for detaljen.
- Har erfaring med ERP-systemer, gerne Business Central eller Navision.
- Rolig og imødekommende i din tilgang til både opgaver og kolleger.
- Nem at samarbejde med og bidrager til en god og respektfuld stemning i hverdagen.
- Klar og hjælpsom i din kommunikation også når opgaverne er velkendte og rutineprægede.
- Trives i et mindre team, hvor man hjælper hinanden og deler viden.
Diversitet
Vores mål er at skabe en arbejdsplads, hvor mangfoldighed er en styrke. Hos Elcor rekrutterer vi med respekt for mangfoldighed og sikrer en åben rekrutteringsproces, hvor alle kandidater vurderes ud fra kompetencer og erfaring – uanset køn, alder, etnicitet, religion, seksuel orientering eller andre personlige forhold.
Det kan vi tilbyde dig
Hos os får du en nøgleposition i en ambitiøs og udviklingsorienteret virksomhed, hvor du kan sætte dit præg på processer og arbejdsgange. Du bliver en del af et åbent og uformelt arbejdsmiljø med engagerede kollegaer og gode muligheder for både faglig og personlig udvikling. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer, pensionsordning og sundhedsforsikring.
Sådan ansøger du
Send din ansøgning og dit CV senest den 30.01.2026 ved at klikke på ansøgningslinket. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte May-Britt Franke, HR Manager på +45 53 37 78 06. Vi behandler ansøgninger løbende og opfordrer dig derfor til at søge snarest muligt.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.