
Maskinansvarlig
Har du styr på maskiner - og et skarpt øje for drift og vedligehold?
Trives du med ansvar, tekniske udfordringer og med at få vores mange anlæg til at køre som en velsmurt maskine? Kan du skabe overblik, koordinere opgaver og sikre, at drift, service og økonomi spiller sammen? Vil du være en del af en virksomhed, der gør en reel forskel for miljøet og den cirkulære økonomi?
– Så er du måske vores nye kollega, som får ansvaret for hele vores maskinpark.
Dine ansvarområder
Som vores nye maskinansvarlige får du det overordnede ansvar for kontrakter, drift og vedligeholdelse af vores maskiner i produktionen. Du bliver en nøgleperson i at sikre høj oppetid, effektiv drift og en sikker arbejdsplads.
Du bliver ansvarlig for indkøb til og styring af vores maskinpark – og får både en hands-on rolle i den daglige drift og et strategisk ansvar for alle kontrakter, leverandører, planlægning og optimering af vores maskiner.
Dine primære arbejdsopgaver
- Overblik over maskiner, planlægge og sikre, at der bliver udført forbyggende vedligehold.
- Løbende optimere driften af vores maskinpark.
- Planlægge, prioritere og følge op på serviceaftaler og vedligeholdsopgaver.
- Optimere processer til dokumentation og planlægning.
- Være med til at sikre driftssikkerhed via service- og reservedelsaftaler, samt at vi overholder sikkerheds- og kvalitetsstandarder.
Din faglige baggrund
- Vi forstiller os, at vores kommende kollega f.eks. er uddannet maskinmester, industrimekaniker, smed, automatiktekniker eller har en tilsvarende teknisk baggrund.
- Vi ser gerne erfaring som serviceleder, vedligeholdelsesansvarlig, driftskoordinator og/eller som indkøber.
Din personlige profil
Du trives med at være tæt på driften – og er ikke bange for at tage fat, når det kræves. Du motiveres af at skabe resultater og sætter en ære i at levere høj kvalitet og sikre driftssikkerhed. Skal du have succes i jobbet, skal du derfor:
- Have gode samarbejdsevner og en naturlig autoritet.
- Være proaktiv, struktureret og have blik for både detaljen og helheden.
- Være god til at planlægge og have et gode kommunikationsevner.
- Være, løsningsorienteret og have fokus på drift, sikkerhed og kvalitet.
Vi tilbyder
Et spændende og alsidig arbejde med engagerede og kompetente kolleger. Vi har et rart kollegialt fællesskab, hvor det er naturligt, at vi hjælper og sparrer med hinanden. Vi har et godt og konstruktivt samarbejde med vores kunder og samarbejdspartnere – og ser god service og høj kvalitet som en selvfølge. Du kan frit vælge at arbejde ud fra den af vores lokationer, som passer dig bedst.
Vi sørger selvfølgelig for, at du bliver sat ind i jobbet og hjælper dig i din nye rolle.
Desuden kan vi blandt andet tilbyde; sundhedsforsikring, pensionsordning, 5 ferie-fridage og løn efter kvalifikationer. Stillingen er på 37 timer pr. uge. Du får fast arbejdssted på et af vores mange sites, men forventningen er, at du jævnligt kommer rundt og er synlig på alle vores sites.
Din ansøgning
Kan du se dig selv i ovenstående job, hører vi meget gerne fra dig. Vi holder samtaler løbende og tager stillingsopslaget ned igen, når vi har fundet vores nye kollega.
Du kan læse mere om os på vores hjemmeside; Blue Phoenix. Har du spørgsmål til jobbet, er du er velkommen til at kontakte produktionschef for øst Jesper Hansen på telefon 40 60 56 21 eller på mail; jesper.hansen@blue-phoenix.com.
Send din ansøgning, dit CV og eventuelle relevante bilag via linket "Ansøg" på denne side.
Om Blue Phoenix
Blue Phoenix er en miljøvirksomhed, der tilbyder løsninger inden for behandling af forurenet jord og genanvendelse af bygge- og anlægsaffald. Vi håndterer, sorterer og bearbejder bygge- og anlægsaffald, så blandt andet jord, beton, gips og Rockwool kan genanvendes i ny produktion eller nyttiggøres og erstatte naturens egne ”jomfruelige” ressourcer.
Vi er cirka 220 medarbejdere og har anlæg fordelt geografisk i hele Danmark. De fleste af vores administrative funktioner har base på Selinevej, København S.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.