
Lageransvarlig
Er du klar til at tage ansvar - og trives du i en alsidig rolle med drift, udvikling og daglig kontakt til leverandører og kunder? Så er det dig der er vores nye lageransvarlig af vores tilbehørslager i Køge.
Din rolle bliver at sikre den daglige drift på lageret i Køge. Du får en central rolle, hvor dine primære opgaver består i at indkøbe, organisere og håndtere det voksende lager af tekniske produkter/tilbehør; gasforbrugende udstyr og tekniske produkter til gasinstallationer m.m.
Vi implementerer nyt ERP-system, som skal go live i foråret, og du får en central rolle i den lokale forankring på lageret.
Du bliver en del af et mindre team i Køge på 4, hvor dine opgaver vil omfatte:
- Disponering og indkøb af tekniske tilbehørsprodukter og gasforbrugende produkter
- Leverandørkontakt og forhandling
- Varemodtagelse – fysisk og i ERP-System
- Kundesupport
- Ordreekspedition – pluk og pak
- Sikkerhed og arbejdsmiljø
Om dig:
Du er typen der tager ejerskab naturligt og som motiveres af at tingene bliver gjort rigtigt og effektivt. Du trives både med koordinerede såvel som praktiske opgaver og kan bevare roen når der opstår udfordringer. Det er naturligt for dig at være back up på øvrige funktioner på lageret.
Du har en relevant baggrund og dokumenteret erfaring med at varetage lager- og logistikfunktioner, erfaring med disponering og indkøb af tekniske produkter, gerne fra et internationalt setup i en bred rolle. Du har en god forståelse for systemer og processer – gerne erfaren bruger af ERP-system, logistikdelen. Du kan begå dig på dansk og engelsk i skrift og tale.
Som person er du ansvarlig, positiv, selvmotiveret, proaktiv og imødekommende. Du er engageret i dit arbejde og du lægger vægt på detaljer, kvalitet og kundesupport. Du har gode samarbejdsevner, er effektiv og struktureret i dit arbejde.
Vi tilbyder:
Du bliver en del af et nordisk team hvor der er sparring og udvikling. En travl hverdag i et fagligt og uhøjtideligt miljø, hvor vi samarbejder om at komme i mål og samtidig har plads til at have det sjovt. Du får muligheden for en koordinerende rolle i Køge i hverdagen og indflydelse på hverdagen.
Din arbejdstid vil være fra kl. 08:00 til 16:00 og arbejdsstedet er lageret i Køge.
Løn der matcher markeret samt din erfaring og kompetencer. Du vil indgå i vores bonusordning, pensionsordning, samt sundhedsordning og sportstilskud.
Ansøgning og kontakt
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Preben Kristensen på telefon 4032 0667.
Vi glæder os til at modtage din motiverede ansøgning og cv, som du uploader via linket. Vi gennemgår ansøgningerne løbende og lukker annoncen når vi har fundet den rette kandidat.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.