
ISS søger receptionist til spændende kunde i Aarhus
Har du erfaring som receptionist og brænder du for at yde et særdeles højt serviceniveau? Så er det måske dig, vi søger.
Som receptionist hos ISS er du den første vores kunde og gæster møder, når de træder ind i huset, og din rolle er afgørende for den gode serviceoplevelse. I receptionen er du point of contact, der sikrer en professionel og imødekommende atmosfære. Du hilser på alle, møder dem med et smil, og leverer et højt serviceniveau hver dag.
Som receptionist hos os, bevarer du overblikket også når tempoet er højt. Du håndterer både situationer, hvor mange gæster ankommer samtidig, og tidspunkter med flere ad hoc-opgaver. Med din hjælpsomme og løsningsorienterede tilgang håndterer du både store og små opgaver og sikrer, at alle føler sig godt hjulpet i receptionen.
Dine primære opgaver
Udover at tage imod henvendelser i receptionen, håndterer du e-mails, besvarer telefonopkald og viderestiller til rette modtager. Du står for booking af mødelokaler og forplejning og sikrer, at de mange ad hoc-opgaver, der opstår i løbet af dagen, bliver løst effektivt. Derudover hjælper du med bestillinger af blandt andet taxa og blomster, udsteder gæstekort, administrerer cykler, og besvarer de spørgsmål, der måtte opstå.
Din hverdag kræver, at du er imødekommende og smilende, samtidig med at du har fokus på serviceleverancen. Du sikrer, at alle møder en professionel og imødekommende serviceoplevelse, når de besøger receptionen.
Om dig
For at få succes i rollen som receptionist, har du blik for, at alle opgaver, store som små, er vigtige. Derudover ser vi gerne, at du:
- Har erfaring som receptionist eller fra en lignende stilling
- Er proaktiv, løsningsorienteret og god til at håndtere udfordringer
- Er detaljeorienteret og kvalitetsbevidst
- Er serviceminded, møder alle med et smil og er motiveret for at yde en ekstra indsats
- Kan bevare overblikket og arbejde selvstændigt
- Kan kommunikere både dansk og engelsk
- Har kendskab til Outlook er en fordel
Arbejdstiden er 37 timer ugenligt arbejdsstedet er i Aarhus. Receptionen holder åbent mandag til torsdag fra kl. 8.00-16.00 og fredag fra kl. 8.00-15.30. Din arbejdsdag starter kl. 07.45, så du har tid til at forberede receptionen og gøre klar til dagens gæster.
Opstart vil være d. 1. januar 2026.
Ansøgning
Lyder det som noget for dig? Send din ansøgning og CV via linket ’Ansøg nu’ senest den 23. november 2025.
Vi behandler ansøgninger løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag - vi glæder os til at høre fra dig!
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte People & Culture Consultant Stinna Vendelbo på mail: stinna.vendelbo@dk.issworld.com.