
Marketingassistent (Studentermedhjælper, 15 t/ugen)
Vi søger en engageret studentermedhjælper til vores team, som kan hjælpe os med at skabe og optimere indhold på vores sociale medier – og forhåbentlig også komme med nye initiativer og idéer.
Din primære opgave vil være at udvikle og optimere content til vores sociale medier, som er Facebook, Instagram og LinkedIn. Vi har mange gode fortællinger i huset og afholder mange arrangementer, hvor dine idéer og forslag vil være med til at styrke vores kanaler.
Dine opgaver
- Planlægning af indhold til de sociale medier, samt udvikling af indholdet (billeder, videoer, tekst)
- Opsætning af annoncer på sociale medier
- Skriver tekster til hjemmesiden i tæt samarbejde med egne fageksperter
- Optage vider og billeder til brug på både sociale medier og på hjemmesiden
- Opsætning og udsendelse af nyhedsbreve til vores kunder og internt
- Diverse andre opgaver
Hvad håber vi, at du kan tilbyde os?
Vi søger en studerende, der:
- Læser marketing, kommunikation eller lignende (fx markedsføringsøkonom, multimediedesigner mv.) og har mindst ét år tilbage af studiet, og gerne 2 år.
- Har stor interesse for sociale medier, og ønsker at prøve kræfter med at skabe indhold til forskellige platforme.
- Er tryg ved at arbejde selvstændigt og kan drive egne opgaver.
- Kan lide at være kreativ og som gerne har arbejdet i Canva eller lignende programmer før – dog ikke et krav.
- Tager ansvar for egne opgaver, er nysgerrig og opsøgende.
- Hvis du har tidligere erfaring med sociale medier, helst Facebook og Instagram, er det et stort plus, men ikke forventet.
Vi forventer ikke at du kan det hele, men at du er nysgerrig og har mod på at lære nyt. Det vigtigste for os er, at du har interessen for faget og at du ønsker at bidrage med din viden og dine idéer.
Hvad kan vi tilbyde dig?
- En vigtig rolle i vores lille marketingteam med mulighed for ansvar og for at præge din rolle.
- Fleksible arbejdstider tilpasset dit studie.
- Mulighed for at få praktisk erfaring indenfor flere dele af marketingdisciplinen.
Hvem er vi?
Agrovi er en rådgivningsvirksomhed, der arbejder med landbrug, miljø og bæredygtighed. Du bliver en del af Agrovis Marketing & Kommunikation, hvor vi lige nu er to ansatte. Vi arbejder tæt sammen om at skabe værdifuld kommunikation til vores målgrupper.
Din daglige base vil være på vores kontor i Hillerød, hvor du får selskab af kollegaer med forskellige faglige baggrunde. Du refererer til vores marketingansvarlig og samarbejder tæt med kollegaer på tværs af organisationen.
Praktisk information
Arbejdstid: 15 timer om ugen i Hillerød.
Ansøgning: Send din motiverede ansøgning og CV til job@agrovi.dk med emnefeltet: ”Marketingassistent (Studentermedhjælper)”.
Ansøgningsfrist: Vi holder løbende samtaler, så send din ansøgning hurtigst muligt.
Opstart: Hurtigst mulig.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte marketingansvarlig Marie Nydal på tlf.: 2322 5106.