
Lønassistent med HR-erfaring søges til Tican Fresh Meat A/S
Kunne du tænke dig et afvekslende job i en international fødevarevirksomhed – og vil du være med til at sikre korrekt og rettidig løn til dine knap 1400 kolleger?
Hvis du ønsker at være en del af en virksomhed i vækst med gode kolleger og spændende udviklingsmuligheder, så læs videre her:
Vi tilbyder dig en stilling i vores Løn- og HR-afdeling, hvor faglighed og samarbejde er i højsædet. Du bliver en del af et kollegialt fællesskab med frihed under ansvar og en uformel omgangstone.
Med reference til HR-chefen vil du indgå i et team med fire lønassistenter, en HR konsulent samt en HR koordinator.
Ud over den daglige drift er vi i gang med opgradering af flere IT-systemer og ser ind i en spændende udvikling på flere områder. Her skal du – sammen med resten af teamet – være med til at sikre effektive overgange og strømline vores administrative processer. Du får rig mulighed for at præge udviklingen i afdelingen.
Vi søger en kollega, der:
- Er ansvarsbevidst, struktureret og har udpræget sans for detaljer
- Trives i et dynamisk miljø med mange deadlines
- Er en holdspiller med god helhedsforståelse for den samlede opgave ,hvor du bidrager til samarbejdet på tværs af organisationen
- Er venlig og imødekommende og yder god service over for kolleger fra mange forskellige lande
- Har erfaring med administrative opgaver
- Gerne har erfaring med HR-opgaver
- Har god forståelse for regler og overenskomster og kan omsætte dem til praksis
- Er udviklingsorienteret
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:
- Oprettelse af nye medarbejdere og vedligeholdelse af lønstamdata
- Lønkørsel for både timelønnede og funktionærer
- Indberetning til e-indkomst, Feriekonto m.v. samt sikring af refusioner ved sygdom
- Diverse interne og eksterne afstemninger
- Rådgivning af medarbejdere og ledere om lønrelevante forhold
- Ad hoc-opgaver og projekter relateret til løn og HR
- Udarbejde ansættelseskontrakter efter aftale
- Servicere virksomhedens ledere i forhold til ansættelses- og rekrutteringsopgaver i forhold til administration
Faglige kvalifikationer:
- Uddannelse inden for økonomi og administration
- Erfaring med lønadministration, gerne fra en produktionsvirksomhed
- Erfaring med HR-opgaver er en fordel
- Erfaren Excel-bruger med god systemforståelse – vi anvender Lessor Løn og Promark/SmartTID
- Vant til at fortolke, forstå og implementere forskellige overenskomster og regler
- Har du erfaring med udviklingsprojekter er det en fordel
Vi tilbyder løn efter kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsforsikring , samt frihed under ansvar. Arbejdsstedet er primært Strandvejen 6, 7700 Thisted, der kan være enkelte dage på vores lokation i Brørup efter aftale.
Tiltrædelse snarest muligt.
Bemærk: Der vil blive gennemført en personlighedstest i forbindelse med en eventuel 2. samtale.
Spørgsmål til stillingen kan rettes til HR-chef Helle Halkjær på telefon +45 27 21 55 65.
Ansøgning og CV sendes pr. e-mail til job@tican.dk, mærket Lønassistent. Ansøgninger vurderes løbende, og stillingen besættes, så snart den rette kandidat er fundet.
Læs mere om os på www.tican.dk
Vi glæder os til at høre fra dig!