VELA
Aalborg SV

Spare Parts Operator – Tysktalende

Har du styr på service, struktur og taler du flydende tysk?

Vi søger en engageret og serviceminded kollega til vores Parts & Services afdeling, hvor du er med til at sikre, at vores kunder og forhandlere altid får en professionel og hurtig support.

Du bliver en del af et team, hvor vi arbejder tæt sammen og lægger vægt på både kvalitet og et godt samarbejde.

Lyder det som noget for dig? Så glæder vi os til at høre fra dig.

Dine arbejdsopgaver

  • Indtastning og opfølgning på ordrer i ERP/CRM (Navision)
  • Behandling af reklamationer og reservedelsforespørgsler
  • Direkte kundedialog på tysk, dansk og engelsk via mail og telefon
  • Teknisk support til kunder, forhandlere og kollegaer
  • Montering, delmontage og afprøvning af komponenter
  • Lagerarbejde, herunder returhåndtering, reguleringer og lagerflytninger
  • Koordinering med salg, produktion, logistik og kundeservice
  • Kontakt til transportører og opfølgning på delleverancer og forsinkelser

Faglige kvalifikationer

  • Du taler og skriver flydende tysk og dansk og har gode engelskkundskaber
  • Du har erfaring med kundeservice, ordrebehandling eller aftersales
  • Du har teknisk forståelse eller måske en håndværksmæssig baggrund
  • Du har IT-flair og gerne kendskab til ERP/CRM-systemer (Navision er et plus)

Personlige kvalifikationer

  • Serviceminded, imødekommende og struktureret
  • God til at bevare overblikket og have styr på detaljerne
  • Løsningsorienteret og proaktiv i din opfølgning
  • En holdspiller, der trives med ansvar og samarbejde

Baggrund og erfaring

  • Erfaring fra en lignende rolle inden for reservedelshåndtering, logistik eller kundeservice.
  • Erfaring med internationale kunder – gerne fra de tysktalende lande
  • Praktisk erfaring fra tekniske eller håndværksmæssige opgaver er en fordel

Du kan se frem til:

  • En spændende stilling i en international virksomhed i vækst
  • Dygtige og engagerede kolleger i et stærkt fællesskab
  • Grundig oplæring i vores produkter og systemer
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • En attraktiv arbejdsplads som i 2025 er kåret til Danmarks Bedste Arbejdsplads 2025 - VELA er kåret som Danmarks Bedste Arbejdsplads 2025

Praktisk information og ansøgning:

Stillingen er på fuld tid, med arbejdssted i Aalborg.

Send din ansøgning og CV hurtigst muligt og senest 14.11.2025 via 'Ansøg'-knappen nederst. Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Parts & Services Manager Lars Eberhardt Bang på telefon 2053 6346 eller på leb@vela.dk


En familieejet virksomhed med en helt unik stemning og stærke værdier

VELA Vermund Larsen A/S udvikler, fremstiller og sælger stole. Vi fokuserer på banebrydende løsninger omkring det siddende menneske. Kendetegnet er, at funktionalitet og design skal gå op i en højere enhed, og at man altid sidder fantastisk.

VELA har 3 brands: VELA REHAB er stole, som hjælper mennesker med funktionsnedsættelser til en bedre hverdag med øget selvstændighed.

VELA Medical er stole, som optimerer personalets arbejdsgange samt arbejdsmiljøet omkring patienter.

VERMUND er high-end designmøbler i tidløst design.

Besøg vores hjemmesider her:

www.vela.dk
www.vela-medical.dk
www.vermund.eu

VELA - Vermund Larsen A/S er en familieejet virksomhed, som blev grundlagt i 1935, med hovedsæde i Aalborg. For at være tæt på vores danske kunder har vi 3 salgs- og servicecentre i Danmark. Eksporten udgør ca. 70% af omsætningen, og vi har datterselskaber i Norge, England og USA.

Som medarbejder hos os bliver du en del af en professionel organisation med engagerede kolleger i et uformelt arbejdsmiljø.

VELA er certificeret som en Great Place to Work arbejdsplads, og i 2025 blev vi kåret som “Danmarks Bedste Arbejdsplads 2025” i kategorien 50–499 medarbejdere. Hele 98% af vores ca. 150 kollegaer mener, at VELA er et rigtig godt sted at arbejde - det er vi meget stolte af.

Vores værdier er repræsenteret i vores hverdag og den måde vi arbejder på. Vi viser omtanke for og tiltro til hinanden på tværs af forskellighed i anciennitet og funktioner, så vi sammen kan skabe virksomhedens grokraft.