
Er du vores nye salgskoordinator?
Nordisk Plast er i dag en af de førende leverandører af plasthalvfabrikata i Danmark. Vi er i gang med en spændende vækstrejse online, med stort fokus på B2C-webshops i Danmark, Sverige og Norge, inden for plastindustri. Du bliver en nøglespiller i et lille, ambitiøst team, hvor vi har travlt – og endnu mere i vente, da vi er i gang med at lancere nye webshops.
Om jobbet:
Som salgskoordinator bliver du ansvarlig for den daglige kundeservice og salgsbackup på tværs af Danmark, Sverige og Norge. Vi tilbyder kundeservice via mail i hele Skandinavien – og telefonisk support i Danmark. Din rolle bliver at sikre, at vores kunder får hurtig og professionel hjælp, samtidig med at du holder styr på ordreflow og interne processer
Du kommer til at arbejde tæt sammen med både kollegaer fra kontoret, lageret og eksterne samarbejdspartnere.
Dine primære opgaver bliver bl.a.:
- Kundeservice via mail og telefon
- Ordremodtagelse, opfølgning og koordinering med lager og fragt
- Håndtering af reklamationer og returvarer
- Tilbudsopfølgning og produktrådgivning
- Lettere opdatering af produktdata og support til E-commerce koordinator og Teamleder, for at sikre den bedste kundeoplevelse
Vi forestiller os, at du:
- Har erfaring med B2C-salg, kundeservice eller som salgskoordinator
- Fordel med kendskab til byggebranchen eller industriprodukter – eller blot har lyst til at lære det
- Har styr på IT og kan begå dig i systemer som blandt andet SAP
- Taler og skriver flydende dansk
- Er struktureret, løsningsorienteret og god til at bevare overblikket – også når der er travlt
- Har lyst til at være en del af et mindre team, hvor alle tager ansvar
- Har du kendskab til Norsk eller Svensk er det en fordel, men ikke et krav
Vi tilbyder:
- Et selvstændigt og alsidigt job med stor indflydelse
- En arbejdsplads i vækst, hvor du kan være med til at præge retningen
- Et godt og uformelt arbejdsmiljø med korte beslutningsveje
- Fast løn efter kvalifikationer, pension og sundhedsforsikring
Arbejdssted og ansøgning
Stillingen er fuldtid med arbejdstider fra kl. 8:00-16:00 man-torsdag og kl. 8:00 –15:30 fredag med arbejdsplads i vores afdeling i Roskilde. Opstart ønskes i starten af 2026 – men vi venter gerne på den rette kandidat.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Teamleder Natascha Nymann på telefon +45 60658170
Send din ansøgning og CV via linket ”Ansøg” gerne hurtigst muligt.
Glæd dig til en hverdag med fart på, ansvar og gode kolleger. Vi glæder os til at høre fra dig!
Vi afholder samtaler løbende.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.