Nordic Service Group (NSG)

Nordic Service Group søger servicekoordinator

Nordic Service Group består af virksomheder i Danmark og de nordiske lande. Vores forretningsaktiviteter omfatter vedligeholdelse og reparationer på laboratorie- og medicoteknisk udstyr samt salg og kalibrering af medicoteknisk testudstyr. Vi oplever stor vækst og har brug for flere hænder og nye kompetencer.

Til vores danske serviceafdeling placeret i Hovedkontoret i Jyderup, søges en ny kollega, der kan hjælpe os med den daglige koordinering og administration af vores nordiske servicearbejde. Vi har koordinatorer i Sverige, Norge og Finland, så der vil i jobbet være et nært samspil med kunder og kolleger i disse lande.

Vores danske koordinatorteam består fremover af 5 koordinatorer samt 2 back-office assistenter. Sammen løser vi alle typer af opgaver knyttet til implementering af nye kunder samt planlægning og administration af serviceopgaverne. Nogle af opgaverne vi løser kan være længerevarende og skal styres som egentlige projekter. I et mindre team som vores, har vi brug for hinandens hjælp og kompetencer. Sparring og fælles prioritering af opgaver, er derfor en vigtig del af hverdagen hos os.

Stillingen er med reference til Lead Coordinator Jens Omdal.

Hvem er du?

Som team og virksomhed ved vi, at forskellige kompetencer og personligheder gør os stærkere. Vi ser muligheder og udvikling i de input og erfaringer nye kolleger bringer os. Vi ønsker derfor ikke blot en ny kollega, men har også en forventning om at du kan bidrage til at Nordic Service Group bliver endnu mere attraktiv for kunder og medarbejdere.

Vi søger en ny kollega med erfaring indenfor koordinering af serviceopgaver. Hovedopgaven for vores nye koordinator vil være at skabe effektiv planlægning i samspil med kunder og vores serviceteknikere – primært i Danmark og Norge.

Koordineringsopgaven er ofte et større puslespil der kræver stort overblik og evne til at jonglere i skiftende opgaver og prioriteter.

Din succes som koordinator er meget tydelig. Når kundernes tilfredshed og serviceteknikernes trivsel og samarbejde med dig, forenes i et positivt økonomisk resultat, har du løst opgaven til topkarakter.

Som person motiveres du derfor af at skabe de bedste løsninger for kunderne i samspillet med kolleger og eksterne samarbejdspartnere. Frem for alt ser du nye udfordringer som en mulighed for trivsel og personlig udvikling.

Har du nogle af nedenstående egenskaber, er du måske vores nye kollega:

  • Evner at skabe overblik og struktur, mens du har mange bolde i luften
  • Kunde- og forretningsorienteret
  • Selvstarter og samtidig også afslutter
  • Teamplayer med smil på læben

Vi forventer, at du har:

  • Erfaring med koordinering og serviceadministration
  • Erfaring med kundekontakt
  • Gode IT-kompetencer
  • Gode danskkundskaber i skrift og tale
  • Gode engelskkundskaber i skrift og tale

Det vil være et plus, hvis du har erfaring med projektarbejde og har flair for de nordiske sprog, særligt norsk.

Vi tilbyder:

Det er vigtigt for os, at vores medarbejdere trives godt. Derfor har vi stor fleksibilitet omkring arbejdsdagens tilrettelæggelse. Vi har fokus på at fastholde et arbejdsmiljø der styrker og udvikler relationer og fællesskab.

Vi kan tilbyde udviklingsmuligheder, der matcher dine kompetencer og interesser.

Vi tilbyder en attraktiv lønpakke som matcher dine kvalifikationer.

Vi er netop blevet del af Trescal Group, som har aktiviteter i 31 lande. Sammen med Trescal Group står vi foran en større vækstrejse i Danmark og Norden. Vores nuværende og kommende medarbejdere får dermed yderligere karrieremuligheder – lokalt og internationalt.

Vil du høre mere?

Hvis du vil høre mere om jobmulighederne, er du velkommen til at kontakte:

Lead Coordinator Jens Omdal på +45 8888 7221 eller General Manager/CEO, Lars Jensen på +45 5150 8090

Vi afholder samtaler løbende indtil vi har fundet vores ny kollega.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.