Lif Lægemiddelindustriforeningen
København Ø

Facility Assistant

- til intern service, drift og vedligeholdelse af kontorbygning, med konference- og undervisningslokaler.

Lægemiddelindustriforeningen (Lif), der er beliggende på Østerbro og beskæftiger ca. 140 ansatte, søger en dygtig medarbejder til Service & Facility Management, som har lyst til at varetage en bred vifte af drift- og vedligeholdelses-opgaver for at understøtte vores flotte Life Science Hus og dertilhørende kontorfaciliteter. Vores bygninger har været under en gennemgribende renovering løbende over de sidste fem år og fremstår således nyt og moderne med fokus på indretning og materialevalg.

Trives du med en alsidig hverdag, hvor dagene næsten aldrig er ens?

I tæt samarbejde med resten af Service & Facility Management-teamet, som er ansvarlig for den daglige koordinering af driften i hele huset, heriblandt egne konference- og mødelokaler, kontorfaciliteter og inventar samt fællesarealer, bliver din opgave at varetage en lang række praktiske opgaver. Teamet, du bliver en del af, består i dag af en Technical Teamlead, en Administrative Coordinator, to Front Office Assistants, en Guest Service Assistant og en Service & Facility Manager. Vi arbejder tæt sammen i hverdagen og har fokus på det gode kollegaskab, samarbejde og en god portion humor.

Du får din daglige gang i hele huset, og dine primære arbejdsopgaver vil være en kombination af tekniske og praktiske opgaver. Opgaverne vil blandt andet være:

  • Daglig styring, kontrol og tilsyn med installationer og tekniske anlæg, herunder BMS/CTS, varmeanlæg, ventilation, el og lignende, i samarbejde med nærmeste kollega og IT-afdelingen.
  • Systematisk opfølgning på nuværende og fremtidige opgaver, herunder indvendig vedligeholdelse af bygningerne samt tilhørende tekniske installationer.
  • Daglig rundering i huset med fokus på lys og indeklima, herunder kontrol af forbrug.
  • Koordinering af husets daglige håndværksmæssige opgaver og sikring af, at indkomne arbejdsopgaver bliver prioriteret og udført.
  • Udføre løbende vedligeholdelsesopgaver og småreparationer i hele huset fx. tømrer, maler, VVS-opgaver.
  • Hjælpe med klargøring af konference- og mødelokaler, opstilling af borde, stole, whiteboards m.v., sammen med andre i Service & Facility-teamet og eksterne samarbejdspartnere.
  • Indgå i arbejdet med brand- og evakueringsplaner samt ansvar for sikkerhedsudstyr, ABDL og ABA.

Pasning og renhold af udenomsarealerne er ikke en del af jobbet, da dette varetages af udlejer af bygningerne.

Har du erfaring inden for Facility og er du parat til nye, spændende udfordringer?

Vi forestiller os, at du har flere års erfaring fra en lignende stilling, hvor du har været vant til at varetage tekniske og praktiske reparations- og vedligeholdelsesopgaver.

Du behøver ikke at have en håndværksmæssig uddannelse, blot du er praktisk anlagt, har et øje for detaljer, har en god teknisk forståelse og snilde, da vi løser mange reparations- og vedligeholdelsesopgaver selv, sideløbende med brug af eksterne håndværkere.

Det er vigtigt, at du har blik for løsning af her-og-nu opgaver, men også formår at prioritere opgaver med lidt længere tidshorisont. Du arbejder selvstændigt og er vant til at strukturere dine arbejdsopgaver, hvor overblik og fokus på detaljerne er en nødvendighed.

Du behersker IT på brugerniveau, da vi dagligt modtager og ajourfører opgaver/projekter i vores helpdesk-system og generelt arbejder med digitale processer. Du vil naturligvis få en grundig oplæring i disse systemer.

Kendskab til eller interesse for tekniske anlæg, herunder BMS/CTS, ABA og ABDL er en fordel, men ikke et krav.

Teamwork og gode arbejdsforhold

Du tilbydes et særdeles afvekslende job på en interessant arbejdsplads, hvor der altid sker nye tiltag. Din lønpakke vil bestå af en fast løn, sundheds-, pensions- og bonusordning, kantineordning, tilskud til fitness og andre personalegoder.

Arbejdstiden er 37 timer ugentligt og vil som udgangspunkt være placeret i tidsrummet mellem kl. 06.30 – 17.00. Arbejdstiden aftales internt med din nærmeste chef.

Godt håndværk og god service

Vi arbejder tæt sammen med andre afdelinger i huset, og du vil også få en bred kontaktflade til eksterne håndværkere og gæster i vores konferencecenter Life Science Huset, hvorfor det er vigtigt, at du som person er udadvendt, imødekommende og servicemindet.

Det falder dig naturligt at tage ejerskab og sikre fremdrift i opgaverne og ikke mindst få dem afsluttet, både når der er tale om planlagte projekter og mindre hasteopgaver.

Vi glæder os til at høre fra dig

I Lif ønsker vi at afspejle det danske samfund og opfordrer alle til at søge uanset køn, alder og baggrund. Vi er nysgerrige efter at høre, hvem du er, men er gerne fri for foto samt oplysninger om køn og alder.

Din ansøgning bilagt CV bedes sendt til eki@lif.dk. Der indkaldes løbende til interview, hvorfor du bedes sende din ansøgning hurtigst muligt og senest den 10. november 2025. Ansøgningen bedes mærket ”Facility Assistant".

Alle henvendelser vil naturligvis blive behandlet fortroligt.

Ring og hør nærmere om stillingen

Du er velkommen til at kontakte Service & Facility Manager Louise Brünning Brøgger på telefon: 30410410 for yderligere information om stillingen.

Om Lif

Lægemiddelindustriforeningen er en brancheforening for forskningsbaserede lægemiddelvirksomheder i Danmark. Foreningen har 39 medlemmer, der tilsammen står for ca. 60 procent af salget af lægemidler i Danmark. Lægemiddelindustriforeningen ejer Dansk Lægemiddel Information A/S, som formidler ekspertviden på lægemiddelområdet gennem uddannelser, market intelligence og via hjemmesiden www.medicin.dk. Du kan læse mere om os på www.lif.dk.

Det er vores vision,
at patienter har hurtig og lige adgang til den bedste forebyggelse og behandling med lægemidler, samt at lægemiddelbranchen anses for at være en ansvarlig branche, der leverer et værdifuldt bidrag til patienter og det danske samfund.