Ticketmaster Danmark
Frederiksberg C

Client Support Manager

Vil du spille en central rolle i at lede og udvikle vores dedikerede Client Support-team? Teamet servicerer arrangørerne bag nogle af Danmarks mest spændende live-events inden for musik, festivaler, comedy, sport, teater og meget mere.

Hvis du er vant til at kombinere strategisk overblik med hands-on erfaring, har stærke ledelsesevner og trives i et dynamisk arbejdsmiljø, så er det måske dig, der skal være vores nye Client Support Manager.

Om teamet

Client Support-teamet hos Ticketmaster er en passioneret og mangfoldig gruppe, der stræber efter at levere fremragende support og service til vores arrangører og samarbejdspartnere. Teamet består af både af nye talenter og erfarne specialister. Det, der forener os, er vores fælles engagement og passion for liveoplevelser.

Vi støtter hinanden, fejrer vores succeser sammen og er stolte af vores bidrag til hvert enkelt event.

Om stillingen

Som Client Support Manager får du ansvaret for at lede et dedikeret team af specialister. Teamet fungerer som den primære kontakt for vores arrangører og sikrer en professionel og effektiv service gennem hele billetsalgsprocessen – fra planlægning til afvikling.

Rollen er meget operationel, og du vil også få ansvar for din egen portefølje af arrangører, der spænder bredt fra lokale spillesteder og promotere til store arenaevents med internationale artister. Derfor er din evne til at levere høj service, reagere hurtigt og finde løsninger på udfordringer afgørende for at opbygge og vedligeholde stærke relationer med vores arrangører.

Du vil arbejde tæt sammen med dit team og udføre mange af de samme daglige opgaver – herunder oprettelse af events og rådgivning af arrangører, samtidig med at du driver strategiske forbedringer og samarbejder på tværs af interne funktioner. Du kommer til at arbejde tæt sammen med interne afdelinger på tværs af Ticketmaster for at sikre balance mellem kommercielle og operationelle strategier, forbedre serviceoplevelsen og øge tilfredsheden blandt vores arrangører.

Dine ansvarsområder

  • Du leder og koordinerer et team bestående af Client Support- og Event Support Specialister.
  • Du coacher og støtter dine teammedlemmer, så de hver især kan udvikle sig, få succes i deres roller samt medvirke til et positivt og motiverende arbejdsmiljø.
  • Du leder eller deltager aktivt i lokale og globale initiativer og projekter.
  • Du deltager i regelmæssige møder med den lokale ledelse for at sikre afstemte prioriteter og identificere markedsspecifikke udfordringer og muligheder.
  • Du besøger af og til venues for at støtte op om events og være en del af live-oplevelsen.
  • Du opbygger og vedligeholder stærke relationer til arrangører.
  • Du koordinerer med interne teams for at sikre en ensartet serviceoplevelse for alle arrangører.
  • Du fungerer som primær kontakt, når henvendelser fra arrangører skal eskaleres.
  • Du har ansvaret for at implementere og vedligeholde best practice for både Client- og Event Support-funktioner

Hvad du skal vide (kvalifikationer og tekniske kompetencer)

For at få succes i rollen forventer vi, at du:

  • har stærke sociale egenskaber og minimum tre års ledelseserfaring
  • har erfaring inden for billetsalg, event support eller lignende operationelt miljø
  • har erfaring i at håndtere både arrangørmæssige og tekniske supportopgaver
  • besidder stærke organisatoriske og kommunikative evner med fokus på at levere god service
  • evner at løse udfordringer og bidrage med en løsningsorienteret tilgang
  • trives i at arbejde i et dynamisk og travlt miljø med skiftende prioriteter
  • er fleksibel og villig til at arbejde på skæve tidspunkter, inkl. aftener, weekender og helligdage
  • taler og skriver flydende dansk og engelsk
  • har gode færdigheder indenfor Microsoft Office
  • har erfaring med Salesforce eller lignende CRM-systemer til sags- og datastyring

Om dig

  • Du leder ved at gå forrest.
  • Du er en proaktiv holdspiller, der støtter kolleger og fremmer samarbejde.
  • Du er nysgerrig og motiveret for at lære og mestre Ticketmasters operationelle produkter og værktøjer.
  • Du kan håndtere flere opgaver samtidigt med fleksibilitet og ro.
  • Du er dygtig til at opbygge stærke relationer – både med arrangører og interne interessenter.
  • Du udviser etisk adfærd og god dømmekraft.
  • Du trives i forandring og bidrager aktivt til løbende forbedringer.
  • Du kommunikerer klart og empatisk og tilpasser dig forskellige målgrupper og behov.

Interesseret?

Send en kort ansøgning og dit CV hurtigst muligt og senest den 21. november.

Emne: Client Support Manager.

Mail: job@ticketmaster.dk.


Om Ticketmaster

Ticketmaster Danmark sælger først og fremmest billetter på vegne af danske arrangører over hele landet – og indenfor alle typer af genrer og events. Vi arbejder med salg, økonomi, marketing og service overfor både arrangører og billetkøbere. Vi hed tidligere Billetnet, men har skiftet navn til Ticketmaster, idet vi er en del af den internationale virksomhed Ticketmaster og Live Nation Entertainment.

Vi er stolte af at være en del af Live Nation Entertainment – verdens største virksomhed inden for live-underholdning.

Hos Ticketmaster er vores vision at forbinde mennesker over hele verden med de live-events, de elsker. Som verdens største platform for billetsalg og som førende leverandør af værktøjer og tjenester til live-underholdningsbranchen, er vi positioneret til at levere på den vision.

Vi gør det hele med en passion for live-oplevelser og en kultur, der er drevet af kompetente og engagerede medarbejdere på tværs af teams. Hvis du – ligesom os – brænder for live-underholdning og ønsker at arbejde i en virksomhed, der hjælper millioner af fans med at opleve den, vil vi meget gerne høre fra dig.