
Regnskabsassistent i international vækstvirksomhed
Hos Protection Group Danmark (PGD) søger vi en erfaren, selvstændig og moden profil til at varetage en række økonomirelaterede opgaver.
Vi er en international salgs- og produktionsvirksomhed i vækst, med kunder i +30 lande samt et datterselskab i USA - og nu kan du være med til at beskytte dem, der beskytter andre!
Jobbet
Vi søger en erfaren, dygtig og struktureret regnskabsmedarbejder, der kan håndtere en bred vifte af aspekter af økonomifunktionen.
Sammen med vores nye Head of Finance bliver du ansvarlig for den daglige bogføring, lønadministration samt momsindberetning. Du arbejder tæt sammen med kollegaer og bidrager til en effektiv og korrekt økonomistyring.
Vi er en international virksomhed, der har betalinger, bogføring og afstemninger i en række valutaer.
Ansvarsområder
- Betalinger, bogføring og registrering af bilag
- Lønadministration for ca. 12 medarbejdere
- Momsindberetning og afregning
- Hjælpe med budgetopfølgning, månedsrapporter og årsregnskaber
- Ad hoc opgaver (indkøb, kontakt til rengøring).
Kvalifikationer
- Relevant uddannelse inden for regnskab
- Stor og selvstændig erfaring med opgaverne
- Stort kendskab og erfaring med E-conomic og Excel
- Selvstændig, struktureret og detaljeorienteret
- Gode kommunikationsevner.
Lidt om os
PGD udvikler, producerer og sælger højkvalitets ballistisk beskyttelse og taktisk udstyr til professionelle brugere over hele verden. Vi er en lille virksomhed i vækst med pt. 12 dedikerede medarbejdere, der prioriterer samarbejde, et højt serviceniveau samt kvalitet i alt, hvad vi foretager os. Vores hovedkontor ligger i det sydlige Randers.
Vi kan tilbyde dig
- Stor indflydelse på egne opgaver og arbejdsgange
- Fleksible arbejdstider og gode kollegaer
- Sundhedsforsikring og frokostordning
- Arbejdstid ca. 20 timer pr. uge.
Du kan læse mere om os på www.protectiongroupdenmark.com
Søg jobbet
Send din ansøgning (på dansk) og CV til COO Jørgen Kragh Østby på jorgen@protectiongroup.dk snarest muligt og senest torsdag den 6. november 2025 kl. 12.00.
Vi afholder samtaler i november og sigter mod opstart 1. januar. Spørgsmål til stillingen kan rettes til Jørgen på +45 2728 0137 eller mail.