
Kunderådgiver B2C hos Denform
Vil du med på en vækstrejse? Vores nye kunderådgiver skal være med til at sikre Denforms B2C-afdelings fortsatte succes og vækst. Det skal gøres gennem professionel kundehåndtering, personlig rådgivning og en god kundeoplevelse. Stillingen har fokus på at yde engageret og kompetent service via i første omgang mail og telefon og derefter i butikken og på messer. Stillingens formål er at skabe tilfredse og loyale kunder og ambassadører for Denform. Du følger henvendelserne hele vejen, så kunderne oplever en tryg og sammenhængende proces.
Du vil komme til at arbejde tæt sammen i et lille men skarpt team, hvor du videreformidler kundernes behov, feedback og ønsker, så vi løbende kan forbedre vores produkter, service og kommunikation.
Hos DenForm får du indflydelse, udviklingsmuligheder og et job, hvor du er tæt på både beslutningerne og kunderne, midt i en virksomhed i eksplosiv vækst.
Kernekompetencer
- Serviceminded: Sætter kundens oplevelse i centrum og handler med empati og imødekommenhed.
- Problemknuser: Du har situationsfornemmelse, tænker selvstændigt og finder hurtige, praktiske løsninger hvis der opstår et problem.
- Løsningsorienteret: Du finder hurtigt løsninger, der skaber værdi for både kunden og virksomheden, med forståelse for langsigtet tilfredshed for begge parter.
- Struktureret: Arbejder systematisk med opfølgning, kundedata og opgavestyring.
- Kommunikativ: Formidler klart, venligt og professionelt. Både skriftligt og mundtligt.
Jobopgaver
1. Kundeservice og daglig drift
- Besvare og håndtere indgående kundehenvendelser via mail og telefon.
- Yde kompetent rådgivning om produkter, levering, vedligehold og brug.
- Sikre hurtig og præcis opfølgning på henvendelser.
- Vedligeholde kundedata og dokumentation i CRM-systemet.
- Identificere og dele kundefeedback med relevante afdelinger for løbende forbedring.
- Hurtigt knuse problemer, hvis de opstår.
2. Kundeoplevelse og relationsopbygning
- Arbejde aktivt for at skabe en positiv kundeoplevelse i alle kontaktpunkter.
- Følge kunderne gennem hele købs- og serviceforløbet for at sikre tilfredshed.
- Bidrage til udviklingen af Denforms kundeservicekoncept og tone-of-voice.
- Deltage i udvikling af vores nye initiativer som kundeklub, servicekampagner og events, der styrker relationen til eksisterende kunder.
3. Tværgående samarbejde
- Samarbejde med salgsafdelingen om opfølgning på leads og mersalg.
- Videreformidle kundernes ønsker til E-com for optimering af webshop og produktinformation.
- Med vores kommende SoMe og event-koordinator vil du deltage i koordinering af kundekommunikation ved kampagner, messer og særlige events.
Målsætning for stillingen
Kunderådgiveren bidrager til at fastholde og udvikle Denforms kundebase gennem 5-stjernet service, høj tilgængelighed og en professionel rådgivning, der afspejler virksomhedens værdier og kvalitet. Stillingen skal videreformidle kundeforespørgsler til E-com og den nye SoMe-afdeling, så vi kan forbedre vores points of contact.
Løn
28.000 - 35.000 + pension afhængigt af kvalifikationer
Vi søger ikke folk, der leder efter noget midlertidigt. Vi søger folk, der vil med på en vækstrejse. (Du får Danmarks grundigste oplæringsforløb!)
Hvem er vi
Vi er Denform. Danmarks hurtigst voksende brand inden for wellness og udeliv.
Vi designer og sælger udespa og saunaer til danskerne og vi sætter standarden for kvalitet, design og kundeoplevelsen i branchen.
Denform er et brand med masser af historie, og har siden 1979 drevet en B2B forretning. Men de sidste to år, har vi bygget en B2C afdeling op fra bunden, som nu udgør 60% af virksomhedens samlede omsætning. Vi er et ungt team med højt drive og en stærk kultur, hvor ambitioner og ansvar går hånd i hånd. Vi vil fremad, og vi er ikke bange for at sige det højt. Vores mål er at eje 85 % af det samlede marked for vores produkter i udgangen af 2027.
Hos os får du et job, hvor du kan udvikle dig personligt og fagligt. Du bliver en del af en vækstrejse, hvor du får indsigt i hele værdikæden, fra produktion på vores fabrikker rundt i verden til kundernes oplevelse i butikken.
Du kommer med på udenlandsrejser, messer, events og produkttræning, og du bliver en vigtig del af åbningen af vores nye flagship store i København, hvor vi tager Denform-oplevelsen til et helt nyt niveau.
Vi har frokost- og frugtordning, hvor vi elsker at snakke ideer og visioner sammen.
Hos Denform er du ikke bare en medarbejder. Du er en del af rejsen mod at gøre wellness til en naturlig del af danskernes livsstil.
Ansøgning sendes til: hb@denform.dk