Arval A/S
Herlev og mulighed for hjemmearbejde

Account Manager

Bliv en del af Arval, en førende aktør inden for mobilitetsløsninger

Er du engageret og vil du gå den ekstra mil for at skabe den bedste kundeoplevelse i Danmarks hurtigst voksende leasingselskab? Har du en naturlig interesse for biler?

Hvis JA, så er du måske vores nye kollega i Arval A/S.

Hos Arval er vi mere end bare et leasingselskab - vi er en global spiller inden for mobilitetsløsninger, der hjælper virksomheder og private kunder med at navigere i et konstant foranderligt bilmarked. Arval er grundlagt i 1989 og er et datterselskab af den franske bank BNP Paribas. Vores speciale er i full-service-erhvervsleasing af firmabiler til store såvel som små og mellemstore virksomheder. Arval kom til Danmark i 2012 og har formået at etablere sig på det danske marked, med vækstrater, der har gjort os fortjent til titlen som Danmarks hurtigst voksende leasingselskab.

Bliv en del professionelt team og et stærkt fællesskab

Vi søger en Account Manager til vores Account Management team i Herlev. Med rollen følger der et stort potentiale for faglig og personlig udvikling både nationalt og internationalt. Du vil referere til vores Sales Team Manager og blive en del af et team med 7 kollegaer, som alle arbejder professionelt og serviceminded. Vi lægger stor værdi i fællesskab og godt humør og gør vores bedste for at skabe rammerne for det.

Som en del af onboarding-forløbet vil du få en grundig oplæring i vores leasingprodukter og mobilitetsløsninger samt introduktion til bil- og leasingindustrien generelt. Du vil hovedsageligt blive ansvarlig for at yde rådgivning via telefon og mail til både eksisterende og nye kunder, men vil også supportere vores Business Managers og hjælpe til med salgsaktiviteter.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Rådgivning via telefon og mail af eksisterende og nye kunder.
  • Gensalg til eksisterende kunder.
  • Servicering i øvrigt til kundeporteføljen.
  • Tilbudsgivning til nye og eksisterende kunder.
  • Supportere på alle niveauer i Arval. Vi løfter i flok.
  • Administrative opgaver i forhold til nye og eksisterende kunder.
  • Tæt samarbejde med Business Managers om udvikling af kundeportefølje.
  • Sparring med kollegaer i øvrigt, med henblik på at dele ud af egen viden og modtage fra andre.
  • Status besøg hos eksisterende kunder sammen med Business Managers.

Er du forretnings- og resultatorienteret og har du blik for service i særklasse?

For at få succes i rollen som Account Manager kræver det at du:

  • Har en relevant mellemlang uddannelse samt gerne interesse for den finansielle sektor og/eller bilbranchen, og du er vant til at betjene erhvervskunder.
  • Gerne har solid erfaring med kundeservice i B2B-segmentet.
  • Har mod på at have travlt i perioder.
  • Evner at arbejde struktureret og forstår vigtigheden af at overholde dine deadlines.
  • Har gode kommunikative evner, der gør dig i stand til at kommunikere på tværs af alle niveauer.
  • Er proaktiv og digital med en naturlig interesse for at opbygge relationer og med en god forståelse for den gode kunderejse.
  • Taler og skriver godt dansk, kan beherske engelsk på professionelt niveau og har flair for IT.
  • Forudgående kendskab til leasing og fleet management kan være en fordel – men er ikke et krav.

Du har desuden en stærk kommerciel tilgang og evnen til både at pleje eksisterende kunderelationer og opsøge nye forretningsmuligheder. Du trives med at skabe langvarige kunderelationer gennem solid rådgivning, men har samtidig et stærkt drive for at identificere og opsøge nye forretningsmuligheder.

Vi søger en profil, der er resultatorienteret og motiveres af at skabe vækst – både hos eksisterende kunder og gennem ny forretning. Du er en teamplayer, men har også en selvstændig tilgang til at drive dine opgaver fremad. Med en struktureret og vedholdende arbejdsstil evner du at balancere mellem strategisk relationelle opgaver og målrettet salg.

Derfor skal du vælge Arval – Din karriere, din udvikling og din vækst!

Arval er et sted, hvor du kan udvikle dig og hvor du altid kan regne med stærk ledelsesmæssig opbakning. Du bliver en del af en dynamisk virksomhed i vækst, med base på vores danske kontor i Herlev sammen med 49 andre gode kollegaer. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke, der matcher dine kvalifikationer, herunder firmatelefon, laptop, internet og firmaforsikring. Derudover holder vi nogle gode sociale arrangementer i og på tværs af teams, og du får mulighed for at arbejde hjemmefra efter oplæring. Vi tilbyder også en god frokostordning i vores kantine og meget mere.

Er du vores nye Account Manager? Ansøg nu!

Er du interesseret, og kan du matche den profil der søges, så lad os høre fra dig hurtigst muligt. Vi holder samtaler løbende så vent ikke for længe.

Såvel spørgsmål om proces og job kan rettes til Sales Team Manager Anne Johannessen på telefon 7026 5060.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.