
Salgskoordinator til velrenommeret dansk producent af medicoteknisk udstyr i spændende forvandling (deltid mandag, onsdag, fredag)
Er du struktureret, serviceminded og glad for at få tingene til at glide bag kulisserne?
Så er du måske vores nye salgskoordinator hos Kibodan A/S ved vores hovedkontor i Rødovre — en alsidig back-office rolle, hvor du bliver en vigtig spiller på holdet og et vigtigt bindeled mellem vores mange kunder, salg og produktion.
Om stillingen
Som salgskoordinator bliver du en central del af vores hverdag og den daglige drift. Du får ansvar for en række administrative og koordinerende opgaver, der sikrer, at vores ordrer håndteres smidigt og effektivt – og ikke mindst, at vores kunder får de rigtige leverancer til tiden. Det er derfor vigtigt, at du formår at holde det store overblik og evner at prioritere mellem opgaver og til tider en del bolde i luften. Du bliver en del af et lille, dedikeret team på 12 personer. Vi hjælper hinanden, byder os til og udviser fleksibilitet ift. opgaver og ansvar.
Dine primære arbejdsopgaver
- Håndtering af salgsordrer, herunder oprettelse i vores ERP-system (Business Central)
- Booking af transport og sikre rettidig levering til vores mange kunder
- Fakturering af vores kunder i Danmark og udland
- Forefaldende administrative og praktiske opgaver
Rollen er således primært administrativ med begrænset kundekontakt, men med tæt samarbejde med kolleger i både salg og produktion.
Vi forestiller os, at du…
- Trives med struktur og flere forskellige administrative opgaver,
- Har flair for IT - erfaring med Business Central er et plus, men ikke et krav
- Har erfaring fra en mindre virksomhed
- Arbejder selvstændigt og tager ansvar for at følge dine opgaver helt til dørs
- Kan lide at udfordre og forbedre arbejdsprocesser
- Kan lide at arbejde i en virksomhed i forandring - med store ambitioner og højt momentum
- Værdsætter og bidrager til et godt kollegaskab
Vi tilbyder:
- En deltidsstilling på halv tid, fordelt på mandag, onsdag og fredag
- Et uformelt, sjovt og engageret arbejdsmiljø med korte beslutningsveje
- Mulighed for at blive en del af en virksomhed med et vigtigt samfundsbidrag
- Komme med på en rejse med en ny ledelse med nye, store ambitioner
Ansøgning
Send din ansøgning og CV til job@kibodan.dk.
Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt og holder samtaler løbende.
Kontakt
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Martin Spanggaard (COO) på 52 69 59 55.
Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset køn, alder, religion eller etnisk tilhørsforhold.
Vi glæder os til at høre fra dig!
For at passe bedst muligt på dine personoplysninger bedes du sikre, at de dokumenter du sender, ikke indeholder følsomme og fortrolige personoplysninger som eks. CPR-nr., helbredsoplysninger og lign.
Om Kibodan
Kibodan er en dansk, familieejet virksomhed, der siden 1967 har leveret kvalitetsløsninger til dosering af medicin – til både professionelle og private brugere. Vores produkter sælges på over 20 forskellige sprog til distributører i hele verden, hvor vi har markedsdominans i Danmark. Vi er kendt for vores kvalitet, høje serviceniveau og ordentlighed, og vores produkter hjælper med at mindske fejlmedicinering af patienter og brugere i alle aldre. Vi brænder for at gøre en positiv forskel for børn og voksne der indtager medicin eller kosttilskud samt for sundhedspersonale.