Harboe Consult ApS - Godkendt Revisionsvirksomhed
Odense C

Skarp revisor med både hoved og hjerte

Hvem er vi, og hvorfor hos os?

Vi er en revisionsvirksomhed med 24 unikke personligheder fordelt på tre lokationer i Danmark. Vi tror på, at god stemning hænger sammen med resultater. Derfor prioriterer vi relationer og ordentlighed – både mellem kollegaer og overfor vores kunder. Vi lægger vægt på trivsel og et godt socialt arbejdsmiljø, hvor respekt, samarbejde og faglig stolthed binder os sammen.

Din hverdag hos os

Når du starter hos os, vil din erfaring blive værdsat og brugt. Du bliver en central figur – kollegaernes betroede sparringspartner og kundernes faste rådgiver.

Du vil få ansvar for:

  • Revision og regnskabsudarbejdelse.
  • Årsrapporter, skatte- og momsafrapportering – som du selvfølgelig leverer til tiden og med styr på detaljerne.
  • Sparring og rådgivning – både i forhold til kunder og sammen med dine kollegaer.
  • Kvalitetssikring – ingen halvdårlige løsninger!
  • Og så håber vi at du har lyst til at rive op i og forbedre vores interne processer, så vi hele tiden bliver bedre.

Er det dig vi leder efter?

Vi forestiller os, at du:

  • Har minimum 5 års erfaring fra revisionsbranchen eller lignende.
  • Har relevant uddannelsesbaggrund (f.eks. cand.merc.aud., SR eller på vej til at blive det).
  • Er forretningsorienteret.
  • Arbejder struktureret, analytisk og går op i kvalitet – vi søger dig der ikke kan sove før tallene stemmer.
  • Tager ansvar og har høje faglige ambitioner – ingen halve løsninger.
  • Er samarbejdsvillig og har lyst til at hjælpe dine kollegaer, også når det ikke nødvendigvis er din del af opgaven.
  • Vil være med til at opbygge et godt arbejdsmiljø, hvor man tager ejerskab for kvalitet og et godt arbejdsfællesskab.
  • Har du et stærkt netværk i Odense, er det et stort plus.

Sådan gør vi hverdagen god

Hos os får du:

  • En arbejdsplads hvor trivsel og ordentlighed ikke bare er buzzwords, men noget vi faktisk efterlever.
  • Mulighed for faglig udvikling og evt. egne ansvarsområder.
  • Fleksible arbejdsrammer – vi stoler på, at du ved, hvordan din bedste arbejdsdag ser ud.
  • Firmature hvor vi pakker kufferterne til udlandet, julefrokost, sommerfest og statusmiddag.
  • En arbejdsplads med rum til både professionalisme og personligt nærvær.
  • Seks ugers ferie, pensionsordning, sundhedssikring og betalt barselsorlov – ordentlige vilkår, sådan som det skal være.

Ikke dårligt, vel?

Kunne det være noget for dig?

Hvis du kan mærke, at det her skal være dit næste job, så send os din ansøgning og CV – gerne med dine forventninger til løn og ønsker til opstartstidspunkt – via QuickApply-knappen "Ansøg".

Vi vurderer ansøgninger løbende og glæder os til at byde vores nye kollega velkommen.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.