Grenaa Havn A/S
Grenaa

Marketingassistent – 20-25 timer pr. uge

Kom med ombord på Danmarks mest centrale dybvandshavn!

Til en udvidelse af vores afdeling for strategisk udvikling søger vi en marketingassistent, der brænder for at skabe og dele indhold, som styrker kendskabet til Grenaa Havn A/S, Anholt Havn A/S og Sydhavnen A/S. Du vil få et spændende job med stor variation, tæt samarbejde med dygtige kollegaer – og plads til både faglig og personlig udvikling.

Jobbets indhold

Som marketingassistent bliver du en central del af det daglige arbejde i vores kommunikation og markedsføring. Dine opgaver vil bl.a. omfatte:

  • Strategi og publicering af opslag på sociale medier
  • Produktion af content i form af opslag, video og billeder (kendskab til Adobe-programmer er en fordel)
  • Vedligehold og opdatering af hjemmeside (nyheder, publikationer, billeder, data m.m.)
  • Overvågning og rapportering af SoMe-performance og webtrafik
  • Evaluering af kampagner og content
  • Intern nyhedsformidling via infoskærme og Teams
  • Fotodokumentation samt vedligehold af billedarkiv

Derudover vil du løbende få ad hoc-opgaver, bl.a.:

  • Assistance til kampagner, messer og lokale arrangementer
  • Marketingopgaver på tværs af vores selskaber
  • Vedligehold og styring af merchandise og materialelager

Om dig

Vi søger en kollega, der har et stærkt drive og lyst til at tage ejerskab for både faste og løbende opgaver. Vi forestiller os, at du:

  • Har flair for sociale medier, digital kommunikation og contentproduktion
  • Er kreativ og struktureret på samme tid
  • Er stærk i skriftlig og visuel formidling (dansk, engelsk)
  • Er nysgerrig på digitale trends – og også på, hvordan kunstig intelligens kan styrke marketingindsatsen
  • Har erfaring med relevante programmer og platforme (Office-pakken, Wordpress, Adobe Creative Cloud m.m.)
  • Trives med samarbejde, men kan også arbejde selvstændigt og følge opgaverne til dørs
  • Møder ind med positiv energi og blik for god service

Organisationen

På Grenaa Havn har vi et stærkt team af kvalificerede medarbejdere, som hver dag løser opgaverne professionelt i alle led og funktioner. Vores arbejde er forankret i vores strategi- og bæredygtighedsstrategi.

Du vil arbejde tæt sammen med vores marketingansvarlige og blive en del af afdelingen for strategisk udvikling og referere til vores CCO, Theis Gisselbæk.

Ansættelsesforhold

  • Deltidsstilling på 20-25 timer pr. uge med stor fleksibilitet.
  • Løn efter kvalifikationer
  • Samtaler afholdes løbende – forventet opstart januar 2026
  • Vi tilbyder pensionsordning og gode forhold for vores medarbejdere – bl.a. en trivselspulje til den enkelte

Vil du med ombord?

Har du lyst til at blive en del af Danmarks mest centrale dybvandshavn og bidrage til at styrke vores kommunikation og markedsføring?
Så send din ansøgning og CV via knappen ”Ansøg” snarest muligt.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte CCO Theis Gisselbæk på 87 58 76 00.

Hvis du er mere nysgerrig på os: Ta’ et kig på vores hjemmeside www.grenaahavn.dk og følg med på Facebook og LinkedIn.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.