
Struktureret Projektkoordinator til spændende ejendomsprojekter
Vil du være med til at udvikle, optimere og koordinere ejendomsprojekter i en af Danmarks største familieejede koncerner? Motiveres du af at skabe struktur, holde overblik og sikre fremdrift i komplekse projekter? Så er det måske dig, vi søger som vores nye Projektkoordinator i Lars Larsen Group.
Bliv en del af Real Estate i Lars Larsen Group A/S
Som Projektkoordinator bliver du en del af vores Real Estate team på ni engagerede kolleger, der sikrer, at vores ejendomme understøtter forretningens behov og skaber værdi for både virksomheden og brugerne.
Vi har ansvar for at udvikle, optimere og drive koncernens ejendomsportefølje – fra de første idéer på tegnebrættet til færdige bygninger i drift og vedligehold.
Du får en central rolle i koordineringen af projekter på tværs af organisationen og sikrer struktur, fremdrift og kvalitet.
Din hverdag bliver varieret: Fra selvstændig projektledelse og opfølgning til praktisk koordinering og dokumentation. Du samarbejder tæt med kolleger fra forskellige fagområder og sikrer, at informationer formidles klart og struktureret, både internt og eksternt.
Stillingen indebærer både strategiske og operationelle opgaver og inkluderer digital projektstyring, procesudvikling og optimering.
Dine primære arbejdsopgaver
- Koordinere og understøtte ejendomsprojekter
- Understøtte økonomiopfølgning, håndtering af projektdokumentation, procesoptimering og intern projektledelse i LLG i samarbejde med projektledere
- Indsamle, systematisere og formidle oplysninger til beslutningsoplæg, notater og lignende
- Administrere projektværktøjer og sikre gode processer omkring projektopfølgning og afrapportering
- Drive egne mindre projekter, fx relateret til drift og vedligeholde af eksisterende ejendomme
- Agere bindeled mellem det strategiske og det udførende niveau i Real Estate og koncernen
Er du vores nye kollega?
Vi forestiller os, at du har nogle års erfaring som projektkoordinator eller fra en lignende rolle, hvor du har arbejdet i krydsfeltet mellem drift, udvikling og samarbejde på tværs af fagligheder. Din baggrund gør, at du hurtigt forstår komplekse problemstillinger og formår at omsætte dem til konkrete løsninger og handling.
Derudover ser vi gerne, at du:
- Har kendskab til bygge- eller ejendomsbranchen, da flere projekter omhandler udvikling og drift af ejendomme.
- Er nysgerrig og motiveres af at lære nyt og udvikle dig både fagligt og personligt.
- Trives i et dynamisk miljø med mange interessenter og kommunikerer klart og tydeligt, både skriftligt og mundtligt.
- Har en naturlig interesse for effektivisering og digitale løsninger, data og automatisering.
- Bidrager aktivt til et positivt og samarbejdsorienteret miljø. Du er en holdspiller, der tager ansvar og deler viden.
Arbejdssted
Din arbejdsplads bliver på Lars Larsen Groups hovedkontor på Randersvej 2C, 8600 Silkeborg med mulighed for hjemmearbejde.
Ansøgning
Vi ser frem til at modtage din ansøgning, som du bedes sende til Rekruttering@larslarsengroup.com. Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte rekruttering@larslarsengroup.com.
Vi afholder samtale løbende, så send gerne din ansøgning snarest muligt og senest den 30. oktober 2025.
Om os
Lars Larsen Group A/S blev etableret i 2020 som en koncern-funktion og familiekontor. Koncernen ejer i dag en række selskaber inden for primært møbler og indretning og er en aktiv investor i blandt andet værdipapirer, fonde og ejendomme.
På hovedkontoret er vi knap 100 medarbejdere, som servicerer koncernen ud fra værdierne Købmandskab, Ordentlighed og Vækst. Vi er stolte af vores kultur og arbejdsmiljø, hvor der er plads til alle.
Vi har det sjovt, både når vi er på arbejde og til sociale arrangementer udenfor arbejdstid. Du kan blandt andet se frem til teambuilding-events, DHL-løb, julefrokost, forårstaffel m.m.
Du kan læse mere om Lars Larsen Group A/S på vores hjemmeside eller på vores LinkedIn-profil.