
Beboerkonsulent med socialfaglig baggrund
Om jobbet
Vi søger en engageret og fagligt stærk Beboerkonsulent med socialfaglig baggrund, der brænder for at gøre en forskel for beboerne i vores boligområder. Du bliver en del af et hold, hvor samarbejde, sparring og udvikling vægtes højt. Der vil være stor frihed til at planlægge og prioritere dine opgaver, samt koordinere besøg/møder hos beboere i alle vores afdelinger.
Dine opgaver vil bl.a. være:
- At yde rådgivning, støtte og vejledning til lejere og familier
- At udarbejde handleplaner og sikre konstruktiv opfølgning
- At koordinere indsatser i samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere
- At bistå afdelingsbestyrelserne efter behov
- At arbejde forebyggende og helhedsorienteret med fokus på lejernes ressourcer
- At samarbejde med driftspersonalet, samt styring af Aktivitetshus
Vi forventer, at du:
- Har en uddannelse som socialrådgiver, socialformidler anden relevant socialfaglig baggrund
- Har kendskab til lovgivning inden for det sociale område
- Er god til at skabe relationer og kommunikere med lejere i øjenhøjde
- Har en struktureret tilgang og kan bevare overblikket i en travl hverdag
- Er samarbejdsorienteret og bidrager positivt til fællesskabet
Vi tilbyder:
- En spændende og varieret hverdag med meningsfulde opgaver
- Løbende kompetenceudvikling
- Et engageret team, hvor vi hjælper hinanden og har fokus på god trivsel
- Gode personaleforhold med fleksible rammer
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst
Sådan søger du
Send din ansøgning og CV via knappen ”Ansøg” senest 04.11.2025.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Allan Nielsen, Driftschef på 5125 9824.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.