
Bogholder til Helm – tag ansvaret for økonomien i en familieejet virksomhed
Helm er en veletableret familieejet detailvirksomhed, specialiseret i tasker, rygsække og kufferter. Vi driver 12 butikker samt en webshop og har hovedkontor i Holstebro – hvor din arbejdsplads også vil være.
Vi søger en selvstændig og ansvarsbevidst bogholder, der har lyst til at få det fulde ansvar for økonomifunktionen og blive en nøgleperson i virksomheden.
Dine opgaver vil blandt andet omfatte:
- Daglig bogføring inkl. debitor- og kreditoropfølgning
- Lønbogføring, indberetning af sygdom og lønrefusion samt udarbejdelse af lønkontrakter
- Indberetning til moms, skat og øvrige myndigheder
- Måneds- og kvartalsregnskab samt udarbejdelse af årsregnskab i samarbejde med revisor
- Løbende afstemninger og økonomisk opfølgning
- Ad hoc-opgaver, hvor du bliver en naturlig del af virksomhedens økonomiske drift
Du vil sidde på kontor sammen med seks kollegaer, som alle er en del af den centrale drift af lager og webshop. Selvom du er alene om bogholderiet, vil du indgå i et tæt og uformelt samarbejde med resten af teamet.
For at trives i rollen har du erfaring med bogholderi og er vant til at arbejde selvstændigt. Du har flair for IT og sætter dig hurtigt ind i nye systemer og processer – og du lader dig ikke slå ud af tekniske udfordringer.
Der arbejdes hovedsageligt i følgende systemer:
- Visma.net som økonomisystem
- Samesystem til tidsregistrering
- Dataløn
Stillingen er på 30–37 timer om ugen, hvor du får stor frihed, indflydelse og en hverdag præget af tillid. Arbejdspladsen er på N.P. Thomsensvej 12 i Holstebro og tiltrædelse er hurtigst muligt.
Hvis du kan se dig selv som en del af Helm og har lyst til at blive en nøgleperson i en virksomhed med både historie og ambitioner, så send os din ansøgning og dit CV snarest muligt til job@helm.nu. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte Martin Helm på tlf. 6169 7167.
Vi afholder samtaler løbende og ansætter, når vi finder den rette kandidat.