
Kundeservicemedarbejder – understøt salget i Østeuropa
Er du skarp til dansk og engelsk – og måske også polsk eller ukrainsk – og vil du spille en central rolle indenfor kundeservice og ordreflow i en global virksomhed, der leverer avanceret landbrugsteknologi på tværs af Europa?
Hos os får du:
- En spændende hverdag med gode kollegaer
- mulighed for at bruge dine sproglige evner aktivt i både kundekontakt og oversættelse
- attraktive ansættelsesvilkår med pension, bonusordning og sundhedsforsikring.
International virksomhed med lokale rødder
Hos TeeJet Technologies udvikler og producerer vi avanceret elektronik, GPS-guidance og sprøjteteknologi, der hjælper landbruget med at arbejde mere effektivt og præcist.
Du får din daglige base i Aabybro, hvor vi er 45 medarbejdere fordelt på produktion, salg, kundeservice, IT, økonomi og logistik. Her bliver du en del af vores kundeserviceteam, der arbejder tæt sammen med salgsteamet i Polen og kolleger i resten af Europa.
Når en ordre tikker ind …
… så er det blandt andet dig, der sørger for, at den bliver korrekt behandlet, fulgt helt til dørs og leveret til tiden – i tæt dialog med både produktion, logistik og økonomi. Dit arbejde er med til at skabe den tryghed, der gør, at kunderne vender tilbage igen og igen.
Samtidig er du den primære kontaktperson for salgsteamet i Polen. Det betyder, at du giver teamet den nødvendige back-up, holder styr på status på ordrer og leverancer og sikrer, at de altid har opdateret viden til brug i dialogen med kunderne. Med dine sproglige evner er du med til at bygge bro, så samarbejdet på tværs af grænser bliver gnidningsfrit. Du kan forvente omkring 20-25 rejsedage om året.
Derudover står du for:
- at følge ordrerne hele vejen fra registrering til faktura og sikre, at leverancerne når frem
- koordinering med salg, produktion, økonomi og logistik, så alle processer hænger sammen
- besvarelse af kundernes henvendelser om produkter, levering og lagerstatus
- at bidrage til marketingaktiviteter med oversættelser, nyhedsbreve og messer.
Godt sprogøre og styr på detaljerne
Som person er du åben, positiv og serviceminded. Du trives i et miljø, hvor du både arbejder selvstændigt og indgår i tæt samarbejde med andre. Med dit gode sprogøre kan du kommunikere klart på dansk og engelsk – og måske også på polsk eller ukrainsk – og med din sans for detaljer sikrer du, at ordrer og processer bliver fulgt helt til dørs.
Derudover forestiller vi os, at du:
- har erfaring med kundeservice og ordrebehandling, gerne fra en international kontekst
- behersker Microsoft Office og har sans for struktur og detaljer
- har kendskab til ERP-/CRM-systemer eller lyst til hurtigt at sætte dig ind i nye systemer
- er god til at yde professionel service både over telefon og mail og sikrer en positiv kundeoplevelse
Vil du være en del af holdet?
Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte rekrutteringskonsulent hos Jobindex Mathilde Winther Krarup på 7245 9603.
I rekrutteringsprocessen har vi kun brug for dit CV, som du kan sende via nedenstående link, allerede i dag. Til gengæld vil vi gerne bede dig om at beskrive i de første linjer af CV’et, hvorfor du er interesseret i jobbet.
CV’er, der ikke er sendt via linket, kommer ikke i betragtning. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis gerne på den helt rigtige kandidat.
Vores jobannoncer bliver automatisk genoprykket, indtil stillingen tages offline og det er derfor ikke det samme som, at stillingen bliver genopslået.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.