
Erfaren regnskabsassistent med flair for Business Central søges til engageret team i produktionsvirksomhed
Har du styr på Business Central – og også Document Capture? Hos Triplan International A/S leder vi efter en dygtig og struktureret regnskabsassistent, der har lyst til at blive en del af vores lille, men stærke økonomiteam. Vi værdsætter samarbejde, fleksibilitet og en positiv tilgang til opgaverne – og håber, du gør det samme.
Om jobbet
Du bliver en vigtig del af økonomifunktionen, som består af dig, vores Business Controller og CFO. Vi arbejder tæt sammen og lægger vægt på tillid, fortrolighed og effektivitet i hverdagen. Du får en alsidig rolle med både faste opgaver og ad-hoc ansvar – og mulighed for at præge dine arbejdsrutiner.
Dine opgaver vil bl.a. være:
- Bankafstemning
- Kreditorstyring, inkl. kreditorkontering
- Daglig bogføring og finansregistrering i Business Central
- Godkende ind-/udstemplinger i tidsregistreringssystemet Besoft
- Ad-hoc opgaver som bestilling af kontorartikler og mad til arrangementer mm.
- Udarbejdelse af økonomiprocedurer
- Deltagelse i måneds- og årsafslutning
Hvem er du?
Vi forestiller os, at du:
- Har solid erfaring med Business Central og gerne Document Capture
- Er uddannet inden for økonomi
- Arbejder struktureret og har blik for detaljer
- Trives med samarbejde og bidrager positivt til teamet
- Er fleksibel og løsningsorienteret
Hvad tilbyder vi?
- Fuldtidsstilling – eller evt. deltidsstilling (min. 32 timer)
- Løn efter kvalifikationer
- Pensionsordning og sundhedsforsikring
- Fleksibel arbejdsplads
- En uformel og åben kultur med fokus på trivsel og samarbejde
Hvis du har lyst til at blive en del af en virksomhed i udvikling, hvor du får ansvar og indflydelse – så glæder vi os til at høre fra dig!
Sådan søger du
Send din ansøgning og et fyldestgørende CV til ansoegninger@triplan.dk og mærk mailen “Regnskabsassistent”. Vi læser ansøgninger løbende og kontakter de kandidater, vi inviterer til samtale.