
Køkkenansvarlig
Vores køkkenansvarlige har søgt nye udfordringer. Derfor søger Vejles bedste kolleger nu én, der vil stå for vores frokostordning – er det dig?
Er du ferm i et køkken og har lyst til at stå for vores frokostordning, og er du derudover serviceminded og pligtopfyldende, så læs endelig videre.
Curit er et ERP-konsulenthus i Vejle med 45 ansatte, der servicerer vores kunder i ERP-systemet IFS. Vi holder til i Vinding, og dagligt mødes konsulenter og udviklere, der ikke er ude hos kunderne, for at spise frokost sammen. En frokost, der er tilberedt af vores dygtige køkkenansvarlige, og det er her, du kommer ind i billedet.
Vi søger en kollega, der blandt andet kan varetage følgende opgaver:
- Lave ugentlig frokostplan og foretage indkøb.
- Lave frokost (bestående af kolde og lune retter) alle hverdage samt afrydning og opvask herefter.
- Rengøring og påfyldning af kaffemaskine og indkøb af kaffe.
- Sørge for kaffe og klargøring af mødelokaler, når der er gæster i huset.
- Gøre klar til morgenmad fredag kl. 8.30 samt afrydning og opvask herefter.
- Holde orden i køkkenet, herunder oprydning og rengøring.
- Ansvarlig for egenkontrol.
Det er ikke en forudsætning, at du er uddannet inden for kokke- eller cateringfaget, men du skal have mere end almindelig interesse og flair for at tilberede en sund, nærende, indbydende og varieret frokost. Du får frie tøjler til at planlægge og sammensætte frokostplanen fra uge til uge. Det er dog afgørende, at du kan navigere efter Fødevarestyrelsens regler for egenkontrol.
Af personlige kompetencer søger vi en kollega, der:
- Er mødestabil – Curit er meget afhængig af, at vores køkkenansvarlige er mødestabil og er bevidst om dét ansvar, der ligger i, at der bliver serveret frokost hver dag.
- Kan håndtere stressende perioder – Da vi er et konsulenthus, der løser diverse projekter inden for stramme deadlines, kan der til tider være et lidt hektisk tempo.
- Er imødekommende – Har en positiv tilgang til andre mennesker og er serviceminded.
- Har stor ordenssans – Du skal kunne tage fra på praktiske opgaver og på eget initiativ – altså at kaffekopper, der ikke er kommet ud af mødelokalet, lige bliver taget med retur til køkkenet og lignende.
Vi tilbyder blandt meget andet:
- Et fantastisk kollegaskab, hvor vi alle vil hinanden det bedste.
- En arbejdsplads med højt til loftet og plads til forskellighed.
- En god og sund balance mellem arbejdsliv og privatliv.
- Pension og sundhedsforsikring.
- Et køkken, der er godkendt af Fødevarestyrelsen.
Stillingen er en deltidsstilling på 25 timer fordelt på følgende måde: ca. 4,5 timer mandag til torsdag og 7 timer fredag.
Kan du se dig selv i en stilling, hvor du får stor frihed til at planlægge og tilrettelægge opgaverne, samtidig med at du gør dine kolleger glade med en lækker frokost, så tøv ikke med at sende din ansøgning, CV og evt. bilag som en PDF-fil snarest muligt til andh@curit.dk og skriv ’Ansøgning – Køkkenansvarlig’ i emnefeltet.
Ansøgningsfrist: fredag d. 24. oktober.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Vi forventer ansættelsessamtaler i uge 44 og 45. Til samtalen vil vi bede kandidaterne om at medbringe et forslag til en frokostplan.
Ansættelse er fra 1.11. eller hurtigst muligt.
Kontakt Annette Hansen, hvis du har spørgsmål til stillingen på telefon 2920 3142 eller på mail andh@curit.dk
Du kan læse mere om Curit her: https://www.curit.dk/og meget gerne under Nyheder https://www.curit.dk/nyheder/, hvor du kan dykke ned i historier om, hvad et ERP-konsulenthus er, både fagligt og socialt.