Plenom A/S
Hinnerup

Commercial Growth Specialist søges inden for Salg & Marketing

Vil du være med til at rykke Busylight endnu mere ud i verden? Får du energi af at kombinere inbound med outbound – og kan lide at være dér, hvor du kan vise, hvad du kan? Så er det måske dig, vi leder efter.

Vi søger en engageret profil, der brænder for at omsætte kreativitet og strategi til konkrete resultater. Erfaring fra en lignende stilling er en fordel, men ikke et krav. Det vigtigste er dit tydelige udviklingspotentiale og lysten til at vækste. Til gengæld tilbyder vi målrettet sparring, stort ejerskab og en iværksætterånd, der giver dig mulighed for at vokse og udfolde dine vinger.

Du omsætter idéer til konkrete resultater – både inden for salg og marketing – og skaber momentum. Rollen er bred og omfatter blandt andet:

  • Udnyttelse af inbound-leads som springbræt til at åbne nye muligheder, hvor du selv skaber fremdrift og engagement.
  • Igangsættelse af nye aktiviteter, opbygge værdifulde relationer og gøre vores tilstedeværelse endnu tydeligere på markedet.

Nogle aktiviteter giver hurtige gevinster, mens andre udvikler sig over tid til store projektsalg, som vores løsninger er skabt til. Det er derfor vigtigt at du kan balancere mellem små og store projekter, simultant.

Dit arbejde med at opbygge netværk, skabe synlighed og drive omsætning er en vigtig driver i vores vækstrejse. En del af vores fundament bliver lagt her og det er derfor vigtigt, at du har lyst til at bidrage med et solidt fundament for fremtiden.

Hvad vi tilbyder

Som kollega hos os får du blandt andet:

  • En rolle tæt på forretningens udvikling. Du er med dér, hvor beslutninger træffes, og dit input bliver taget alvorligt.
  • Et miljø med ejerskab over dine ansvarsområder. Vi er drevet af at skabe resultater og forventer, at du bidrager med god energi og gåpåmod.
  • En hverdag, hvor dine aktiviteter skaber bevægelse i markedet, giver hurtige resultater og ligger grundlaget for de store projekter og forretningen.
  • Mulighed for at præge retningen. Vi har ikke lange beslutningsprocesser og dine bidrag samt initiativer får helt automatisk stor indflydelse på forretningen.

Hvem er Plenom?

Vi var de første i verden til at udvikle busylight. I dag er Busylight kendt i mange lande og anvendes af både nogle af verdens største enterprise-organisationer og tusindvis af mindre virksomheder. Vi er stadig på vækstrejse og bruger vores succeser til at komme ind til nye kunder, åbne nye markeder, skabe partnerskaber og drive større udrulninger.

Vores go-to-market-strategi er todelt: Vi arbejder både top-down mod beslutningstagere i større organisationer og bottom-up gennem teams og slutbrugere, der skaber efterspørgsel nedefra. Denne tilgang sikrer både hastighed og dybde, fra mindre enkeltordrer til omfattende og komplekse projekter.

Hvad er vi for et team?

Vi er en mindre, engageret og ambitiøs virksomhed med global rækkevidde, hvor alle bidrager, og hvor idéer hurtigt kan blive til handling.

Vi kombinerer iværksætterenergi – korte beslutningsveje og lyst til at skabe noget – med kvalitetsprodukter og en sund forretningslogik. Vi trives med at gøre tingene enkle, levere på det vi lover og se løsningerne skabe gennemslagskraft på tværs af markedet.

Vi arbejder direkte med en selekteret gruppe slutkunder og håndterer kanaler som en producent, der er tæt på markedet. Vi lærer af deres hverdag og omsætter det til løsninger, der kan skaleres på tværs af brancher og geografier.

Det der kendetegner os er:

  • En flad struktur, stort ejerskab og kort vej fra idé til handling.
  • En international hverdag (dansk/engelsk) og samarbejde på tværs af tidszoner.
  • Et fællesskab hvor vi hjælper hinanden i mål.

Hvem er du?

Du er nysgerrig, initiativrig og proaktiv. Du trives bedst, når du får folk i tale og driver nye muligheder fremad. Vi forestiller os derudover, at du:

  • Har flair for både salg og marketing og kan skifte gear mellem de to discipliner.
  • Er vedholdende og resultatorienteret og kan se potentialet – selv når vejen er lang.
  • Er relationsskabende af natur og opbygger hurtigt tillid i nye relationer.
  • Har en solid forretningsforståelse og kan spotte, hvor værdien ligger.
  • Er en selvstarter, der tager ejerskab og skaber momentum.
  • Taler og skriver dansk og engelsk på et flydende niveau.
  • Er vant til at kommunikere med internationale kunder og samarbejdspartnere på e-mail, telefon, møder og præsentationer.
  • IT-kyndig med fornemmelse for kundernes digitale hverdag, samt er tryg ved brug af CRM og datadrevet rapportering.
  • Forstår grundlæggende tekniske begreber i UC/telefoni og samarbejdsværktøjer (fx Microsoft Teams, Zoom, Cisco m.fl.).
  • Kan arbejde struktureret med en pipeline, segmenter og content-aktiviteter og omsætte indsigter i dette til konkrete handlinger.

Dine ansvarsområder

Du kan se frem til en utrolig alsidig rolle, hvor det at kunne jonglere mellem flere ansvarsområder er vigtigt. Dine ansvarsområder bliver blandt andet at:

  • Initiere og drive outbound-aktiviteter for at åbne nye forretningsmuligheder og skabe en pipeline i markedet.
  • Opbygge og vedligeholde netværk samt relationer, der kan udvikle sig til langsigtede salgsprojekter og strategiske partnerskaber.
  • Håndtere inbound-leads og partnerrelationer – kvalificere, følge op og lukke muligheder med fokus på konkret værdi.
  • Skabe synlighed og engagement gennem konkrete cases, marketingaktiviteter og quick wins, der gør vores løsninger levende for markedet.
  • Sikre effektivt samspil mellem marketing og salg, fra kampagneaktiviteter til pipeline og konkrete resultater.
  • Bidrage til enterprise-projekter og koordinere account-initiativer, så strategiske kunder oplever konsistens og fremdrift.

Praktisk

Lyder ovenstående som noget for dig? Så send os din ansøgning og CV til Christian Juel Jensen, Creative Director & Founder, via knappen 'Ansøg'.

Skriv meget gerne et par linjer omkring din mest målbare salgs- eller marketingindsats og hvad du konkret gjorde for at lykkes.

Arbejdssted: Pi 2, Søften (8382 Hinnerup)

Ansættelse: Fuldtid, 37 timer

Løn: Efter kvalifikationer

Arbejdstid: I udgangspunktet 08-16, men det er vigtigt man er fleksible ift. forskellige tidszoner – samtidige er vi fleksible den anden vej.

Rejseaktivitet: Lille, men kan forekomme. Online-møder, telefon og e-mails er primær.

Tiltrædelse: Snarest muligt. Vi vil løbende afholde samtaler.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.