
Marketingchef
Får du energi af at omsætte gode idéer til synlige kampagner og resultater? Har du både evnerne til at arbejde med marketing, og lysten til at arbejde med relationsopbygning? Er du naturligt energisk og udadvendt, og får du energi af mennesker og idéer?
Så skal du læse videre!
Vi leder efter dig, der forstår hvordan marketing skal planlægges og eksekveres. Dig der nemt og naturligt kan forklare ting for andre, så de ikke kan lade være med at købe ind på idéerne.
Timer: Fuldtid.
Tiltrædelse: Primo 2026 (eller inden hvis du er klar).
Arbejdssted: Blandet (kontor – enten i Skive, Struer, Nykøbing Mors, samt landevejen og hjemmefra).
Hvis du kan genkende dette, så er det dig vi leder efter!
- Du har en naturlig evne til at udtrykke dig klart og levende. Andre oplever, at dine ord skaber retning og gør samarbejdet lettere. Du elsker at kommunikere og bringe budskaber til live.
- Du er kreativ af natur, og du elsker en god ide. Når du enten kan finde inspiration, eller selv bringe nyt til bordet, så er du i dit es. At skabe ting med andre giver dig energi og glæde.
- Du tænker i helheder og ser mønstre, hvor andre ser detaljer. Det giver dig styrken til at pege retning og træffe beslutninger. Du ser nemt planen udfolde sig foran dig.
- Du får energi af at tage det første skridt og sætte ting i gang. Din handlekraft betyder, at idéer hurtigt bliver til virkelighed. Derfor er du også utålmodig af natur.
- Du tager naturligt ejerskab og står ved det, du lover. Andre oplever, at man kan regne med dig, fordi du følger tingene hele vejen til dørs. Du kan ikke lade være, og du forventer meget af dig selv og dem omkring dig.
- Du har et naturligt godt overblik, og det mærker andre nemt. Du får energi af at koordinere og planlægge, og du er god til at hjælpe andre med retning og prioritering.
- Du elsker at løse problemer. ”Problemer er bare udfordringer, der venter på at blive løst” er en kliche, men alligevel en du kan genkende dig i.
Dine ansvarsområder vil være:
- Drive den overordnede salgs- og marketingindsats for Destination Limfjorden – med fokus på skabe effekt, synlighed og værdi for gæster og partnere gennem målbare indsatser.
- Udtænke, udvikle og lede kampagner og brandingaktiviteter på tværs af kanaler (digitale medier, outdoor, tryk, magasiner, m.m.).
- Sætte den strategiske retning for marketingindsatsen – herunder vurdere hvornår opgaver bedst løses inhouse eller i samarbejde med bureauer.
- Indgå i tæt dialog med vores partnere og VisitDenmark, hvor du både stiller krav, bygger relationer og fungerer som sparringspartner.
- Formidle og sælge idéer; du skal trives med at stille dig op på ølkassen, begejstre og få partnere og kolleger med på retningen.
- Lede og udvikle marketingteamet (i dag én medarbejder, snart to) og sikre et godt samarbejde med eksterne bureauer.
- Være projektleder på kampagner fra idé til gennemførelse og evaluering – med blik for, hvordan initiativerne skaber resultater i praksis.
Hvad vi forventer af dig:
- Du har erfaring med at arbejde strategisk med kampagner og branding.
- Du kan gennemskue, hvad der virker, og hvordan man skaber dokumenteret effekt – uden nødvendigvis selv at skulle være specialist i alle eksekverende discipliner.
- Du kan holde overblikket og samtidig være projektleder, der sikrer, at kampagner bliver til virkelighed – til tiden og med den ønskede kvalitet.
- Det er en fordel, hvis du har kendskab til turismebranchen, men det vigtigste er, at du har fagligheden, begejstringen og energien til at drive området fremad.
- Du taler og skriver flydende dansk.
- Du har egen bil.
Om Destination Limfjorden og teamkulturen
I Destination Limfjorden arbejder vi som et tværkommunalt udviklingsselskab, med destinationsudvikling for øje. Vores arbejdsopgaver spænder derfor bredt fra branding og markedsføring, til forretnings- og destinationsudvikling, i et tæt samspil med det lokale erhvervsliv, det øvrige erhvervsfremmesystem og vores ejerkommuner.
Målet er klart: Vi skal udvikle vores egn med afsæt i turismen til gavn for både borgere og gæster. Destination Limfjorden er organiseret som en forening med godt 250 medlemmer og dækker de tre kommuner; Morsø, Struer og Skive. Vi har et rigtig godt samarbejde med både vores lokale erhvervsliv, erhvervsfremmepartnere og ikke mindst vores kommunale administrationer.
Vi er et team på 10 kollegaer, hvor vi har et højt fokus på det tværgående samarbejde i hverdagen, for at sikre at alle teamets kompetencer bringes i spil. Vi har også meget forskellige kompetencer, hvilket er vores styrke i det daglige, og det der gør, at vi kan varetage en bred portefølje af opgaver.
Hvad vi tilbyder:
- Frihed under ansvar (den slags hvor vi faktisk mener det).
- Et arbejdsmiljø hvor vi forsøger at forstå dig, på en sådan måde, at vi kan spille dig bedst muligt god ift. opgaver, ledelsesstil og teamkultur.
- Flekstid og hybridarbejde.
Profilering i rekrutteringsprocessen
I rekrutteringsprocessen bruger vi talentprofiler. Du vil derfor i løbet af processen modtage et link til profilen.
Det handler ikke om at svare rigtigt eller forkert, men om hvorvidt din naturlige adfærd og dine styrker matcher den kontekst du skal arbejde i, her hos os. Du skulle helst gå hjem med armene over hovedet.
Kan du genkende dig selv i opslaget? Så ser vi frem til at høre fra dig!
Ansøgningsfrist: 24. oktober 2025, samtaler primo november.
Spørgsmål
Har du nogle spørgsmål, så kontakt venligst:
Rasmus Friis Sørensen
Direktør
Tlf: 9116 6043
Mail: rfso@destinationlimfjorden.dk
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.