
Kommerciel assistent
Kommerciel assistent med flair for data, deadlines og digital dokumentstyring!
Dette job er noget for dig hvis..
Du vil være del af en lille, men godt sammentømret kommerciel afdeling på 4 personer, der tilsammen sørger for at udbud, indkøb, leverandørnetværk, kontrakter og lovgivning går op i en højere enhed i Norfors.
Du vil være den, der holder styr på deadlines og detaljer og understøtter teamet med skabeloner, dokumentstruktur, mødeforberedelser og statusoversigter.
Du vil være med til at sikre endnu mere grøn omstilling, ressourceanvendelse og optimering – og have det sjovt samtidig!
Vi tilbyder
- Mulighed for at lære den kommercielle side af energisektoren at kende indefra
- Oplæring i offentlige indkøbsprocesser og tilhørende lovgivning
- Et engageret team i godt humør, der har hinandens ryg i en travl hverdag
- En hverdag, hvor alle dage er forskellige
- Stor frihed under ansvar
Dine opgaver vil bl.a. være:
- Udarbejdelse af udbudsskabeloner, evalueringsmateriale og mødedokumentation
- Kommunikation og koordinering på tværs af driftsområder og eksterne aktører
- Understøttelse af compliance og governance: deadlines, kontroller og dokumentstyring
- Bidrage til analyser og rapportering
- Assistere i arbejdet med EU-støtte og ekstern finansiering
Ansættende leder:
Faglighed, tillid, humor og stor frihed under ansvar er centrale værdier i vores afdeling. Den grønne omstilling er i centrum af vores dagligdag og det er en opgave og et ansvar, som vi tager alvorligt – og samtidig er det motiverende at vide, at vi hver dag gør en positiv forskel for vores fælles fremtid.
Vi forestiller os at
- Du er relativt nyuddannet og har en bachelor for økonomi, handel eller jura
- Du skriver og taler flydende dansk og engelsk og har nemt ved at formulere dig
- Du er rutineret Officebruger – særligt excel, word og outlook
- Du trives med at tale med mange mennesker hver dag
- Du har god forståelse for dokumentation, journalisering og digital struktur
- Du er god til selv at få øje på og igangsætte opgaver
- Andre kalder dig struktureret og detaljeorienteret.
Har du erfaring fra offentlig eller privat indkøbsfunktion, økonomifunktion eller projektkoordinering er det en fordel men ikke et krav.
Kontakt ved spørgsmål: Themis Skovgaard Ioannidis på tsio@norfors.dk eller 61 42 12 52
Norfors er et fælleskommunalt affaldsselskab stiftet i 1965. I Norfors interessentkommuner er der i alt ca. 212.000 indbyggere.
Norfors hovedformål er på et højt fagligt niveau at drive en effektiv forsyningsvirksomhed indenfor miljø- og energiområdet i nært samarbejde med interessentkommunerne. Læs mere om os her
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.