
Revisor/HD/revisorassistent
Hos Revision Ry & Hammel får du mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt – samtidig med, at vi skaber resultater sammen. Vi er 35 engagerede kolleger fordelt på kontorer i Ry, Hammel og Vejle, og du får et miljø med højt til loftet, korte beslutningsveje og et stærkt fagligt fællesskab.
Det, der adskiller os fra mange andre revisionshuse, er kombinationen af høj fleksibilitet, høj faglighed og tæt samarbejde – både med kunderne og hinanden. Vi tror på, at gode relationer skaber de bedste løsninger, og vi værdsætter en kultur med humor, nærhed og en uformel omgangstone. Samtidig tror vi på, at den rette balance mellem arbejdsliv og fritid giver både bedre trivsel og bedre rådgivning. Du vil derfor opleve, at vi har fleksible arbejdstider, og at du har mulighed for at arbejde på vores kontorer i Ry, Hammel og Vejle.
Du sikrer gode kundeoplevelser
Hos os er kunden altid i centrum. Vi leverer høj kvalitet og god service, og vi tror på, at langvarige relationer skabes gennem tæt dialog og høj faglighed. Som erfaren revisor får du en alsidig hverdag med både velkendte opgaver og nye udfordringer. Din portefølje og opgaver tilpasses i fællesskab, så de matcher dit erfaringsniveau og dine faglige interesser.
Dine primære opgaver bliver bl.a.
- Ansvar for egen kundeportefølje og direkte kundekontakt
- Gennemførsel af revision, udvidet gennemgang og erklæringsopgaver
- Udarbejdelse af regnskaber og skattemæssige opgørelser
- Rådgivning inden for regnskab, revision, skat og moms
- Sparring og videndeling med kolleger samt oplæring og review af yngre medarbejdere
- Mulighed for specialopgaver som fx omstruktureringer, budgetter, generationsskifter samt køb og salg af virksomheder
- Bidrage til den fortsatte digitalisering og udvikling af vores processer
Din profil
- Du er uddannet revisor eller i gang med din uddannelse (HD, CMA eller lignende)
- Eller du har mindst 5 års erfaring fra revisionsbranchen, gerne med ansvar for egen kundeportefølje
- Du arbejder struktureret og tager ansvar for dine opgaver – men trives også med samarbejde og sparring
- Du er fagligt stærk og motiveres af at skabe værdi for kunderne gennem rådgivning og tæt dialog
- Du har lyst til at lære fra dig og bidrage til et dynamisk læringsmiljø
- Du har ambitioner om at sætte dit præg på både kunder og virksomhed – og vil gerne være med til at udvikle os fremadrettet
Vi tilbyder
- En stilling (30-37 timer/uge) – med fleksible arbejdstider og mulighed for at arbejde fra vores kontorer i Ry, Hammel eller Vejle, samt hjemmearbejde efter aftale
- Løn efter kvalifikationer samt pensionsordning
- Et fagligt stærkt miljø med højt humør, frokostordning og gode kaffepauser
- Stor indflydelse på din hverdag og mulighed for at præge din kundeportefølje
- Mulighed for løbende udvikling og efteruddannelse, så du kan vokse i takt med dine ambitioner
- En arbejdsplads, hvor både faglighed, trivsel og balance mellem arbejdsliv og fritid er i fokus
Sådan søger du
Lyder det som noget for dig? Så hører vi gerne fra dig snarest!
Send din ansøgning og CV til HR konsulent Katrine Kofoed Ljungström på kk@rryh.dk. Vi indkalder løbende til samtaler og modtager gerne din ansøgning snarest muligt.
Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte partner Mikhael Sander Fogh på msf@rryh.dk eller på +45 8725 2402.
Vi glæder os til at høre fra dig!