
Vil du være med til at skabe gode rammer for vores beboere – og samtidig blive en del af et stærkt team med sammenhold og godt humør?
Vi leder efter dig, som sætter en ære i at levere god service, møde alle med et smil og kan lide at arbejde ude i det grønne.
Hos HJEM bliver du en vigtig del af et team, hvor vi hjælper hinanden, og hvor fællesskabet betyder lige så meget som fagligheden.
Om stillingen
Boligselskabet HJEM søger en ejendomsfunktionær til vores 6 små velholdte og velfungerende afdelinger, beliggende på Amager, Christianshavn og Nørrebro. Afdelingerne består samlet set af 279 lejemål, herunder 1 institution og 1 erhvervslejemål samt flere grønne områder.
Dine arbejdsopgaver
Du vil i samarbejde med din ejendomsleder og kolleger have det daglige ansvar for:
- Drift og vedligehold af grønne områder, hvilket vægtes højt i denne stilling
- Beboerservice i boligerne, udføre småreparationer eller vurdere, om der skal rekvireres håndværkere
- Vedligeholdelse af inventar, værktøj og maskiner
- Renholdelse og vedligeholdelse af ejendommenes bygninger og udenomsarealer, herunder fejning, oprydning, skaktning og affaldshåndtering
- Beredskab fx ved snerydning og glatførebekæmpelse – også uden for normal arbejdstid
Din profil
Vi vægter personlighed og samarbejdsevner højt – det er vigtigere, at du er den rette for teamet, end at du kan det hele på forhånd. Vi forestiller os, at du:
- Er serviceminded og trives med kontakt til mange forskellige mennesker
- Har lyst til at samarbejde med beboere, bestyrelser og samarbejdspartnere
- Har erfaring med pleje af grønne områder, herunder beskæring af buske og træer
- Har kendskab til brug af havemaskiner og gerne traktor
- Har hænderne skruet rigtigt på, da håndværksmæssig snilde er en absolut fordel
- Har flair for planlægning og kan bevare overblikket
- Kan håndtere digitale opgaver og systemer, vi anvender iSyn, iOpgaver Unik mv.
- Muligvis har en håndværksmæssig baggrund, eller erfaring med vedligeholdelse af grønne områder
Kørekort til personbil (eller traktor) er et krav.
Vi tilbyder
- Et stærkt team med fokus på samarbejde, humor og sammenhold
- Muligheden for at gøre en reel forskel i hverdagen – både for beboere og kollegaer
- En bred vifte af spændende og alsidige opgaver
- En fuldtidsstilling på 37 timer om ugen (et begrænset omfang af arbejde uden for normal arbejdstid – fx ved snerydning og mødeaktivitet)
- Gode muligheder for faglig udvikling og relevant efteruddannelse
- Lønvilkår i henhold til overenskomst ml. BL og ESL samt evt. kvalifikationstillæg efter kompetencer
- Sundhedsforsikring
Nysgerrig?
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at ringe til ejendomsleder Tino Reenberg på 32 58 29 96 (alle hverdage ml. kl. 8–9).
Sådan søger du
Send dit CV og din ansøgning via linket ’Ansøg’ senest tirsdag den 14. oktober 2025.
Vi holder løbende samtaler og forbeholder os retten til at tage stillingsopslaget ned, så snart vi har fundet den rette kandidat. Så vent ikke for længe med at søge!
Tiltrædelse hurtigst muligt og gerne senest den 1. december 2025 – men vi venter tålmodigt på den rette kandidat.
Det er en forudsætning for ansættelse, at der kan indhentes en anmærkningsfri børneattest, ligesom du skal fremvise din straffeattest.
Vi glæder os til at høre fra dig – og til at byde vores nye kollega velkommen i et stærkt fællesskab.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.