Nortec A/S
Vejle

Salgskoordinator

I samarbejde med 9 kolleger i vores interne salgsafdeling (i daglig tale In House Sales) skaber vi de gode kundeoplevelser overfor vores kunder, som primært er almennyttige boligselskaber, rengøringsselskaber og offentlige instanser.

Du vil i dagligdagen have en tæt kundekontakt, både på telefon og mail, hvor IHS håndterer alle salgsrelaterede kundehenvendelser.

Derudover vil din anden primære rolle være som salgssupport for 2 af vores eksterne distriktschefer, hvor I i tæt samarbejde sparrer omkring kunderne, følger op på alle tilbud, sørger for at optimere kundens løsninger, præsenterer vores øvrige forretningsområder, skaber de rigtige kundemøder, sørger for at kunderne føler sig set og hørt, og ikke mindst sikrer en høj kundetilfredshed.

Arbejdsopgaver:

  • Backoffice-opgaver
  • Besvare og håndtere daglige kundehenvendelser på mail og telefon
  • Salgssupport for 2 konsulenter på Sjælland
  • Kundefokusmøder med konsulenter
  • Kundesparring og -planlægning
  • Kundeanalyse
  • Kundeleads til konsulenter
  • Mødekoordinering og -booking til egne konsulenter
  • Tilbudsopfølgning og -koordinering
  • Opfølgning på igangværende sager – sikre, at vi lander alle bolde i mål
  • Forankre korrekt indtastning og ajourføring af kundedata og -henvendelser i CRM-system
  • Mersalg, kampagner, nye produktområder til kunder
  • Sikre kundefastholdelse og kundetilfredshed
  • Optimering af nuværende vaskerløsninger
  • Sikre en ekstra (ordinær) god og professionel kundeoplevelse hver gang

Personlige og faglige egenskaber:

  • Struktur og ordenssans
  • God til at planlægge og følge op
  • Systematisk, flair for IT og CRM-systemer – Hubspot er en fordel
  • Gode kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt – klart, tydeligt, servicemindet og professionelt overfor både kunder og kolleger
  • Skal kunne lytte og forstå behov
  • Serviceminded og imødekommende – altid positiv og med en løsningsorienteret tilgang til alle henvendelser, interne såvel som eksterne
  • Ønske om og konstant stræben efter at yde den bedste kundeservice
  • Gode samarbejdsevner, både i salgsteamet og på tværs af organisationen
  • Evne til at holde overblik og holde mange bolde i luften, samt sørge for, at de alle kommer i mål
  • Selvstændig – kan selv prioritere og planlægge
  • Ansvarsbevidst – tager ansvar for egne opgaver og følger dem til dørs

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.