
Erfaren operationel indkøber
Har du erfaring fra en produktionsvirksomhed, og brænder du for indkøb? Kunne du tænke dig at være en del af en spændende arbejdsplads, som er i en rivende udvikling og hvor mulighederne er mange? Så er det måske netop dig vi søger!
Som indkøber hos BouMatic bliver du del af et team med 7 dygtige kollegaer i indkøbsafdelingen, med en væsentlig berøringsflade bredt i organisationen. Dine opgaver vil være af forskellig karakter og bliver bl.a.:
- Daglig disponering og opfølgning.
- Løbende interaktion og pleje af relationer med leverandører.
- Sparring med supply chain, salg og øvrige funktioner i værdikæden.
- Sikring og kontrol af korrekte masterdata.
- Udarbejdelse af forecast.
- Sikring af, i tæt dialog med leverandører, at nødvendige komponenter kommer rettidigt og til enhver tid er tilgængelige for produktionen.
- Diverse ad hoc-opgaver i indkøbsafdelingen.
Vi tilbyder
- Et spændende job i en virksomhed i vækst, som aktivt arbejder med trivsel.
- Gode kollegaer i en uformel organisation, hvor samarbejde og sparring er nogle af nøgleordene.
- Muligheden for faglig udvikling indenfor supply chain-området.
- En meget afvekslende hverdag – ikke to dage er ens hos os.
- Velordnede arbejdsforhold og et godt arbejdsmiljø.
- Frihed under ansvar, med mulighed for 2 hjemmearbejdsdage.
- Dygtige, kompetente og hjælpsomme kollegaer.
- Løn efter kvalifikationer.
- En aktiv personaleforening.
Dine egenskaber
- Du kan arbejde selvstændigt og er god til at bevare overblikket i en travl hverdag.
- Du er struktureret og analytisk samt god til at dykke ned i opgaver, der er værdiskabende.
- Gode samarbejdsevner med fokus på et højt serviceniveau både internt og eksternt.
- Har erfaring fra en eller flere produktionsvirksomheder.
- Har god talforståelse og er en stærk Excel-bruger (f.eks. til udtræk af data og opsætning).
- Erfaring med at læse tegninger og god teknisk forståelse, vil være en fordel, men ikke et must.
- Er god til at kommunikere på både dansk og engelsk i skrift og tale.
- God forretningsforståelse og stiller spørgsmål til opgaver, der kan forbedres.
- Erfaring med Microsoft D365 vil være en fordel.
Løn- og ansættelsesforhold
Stillingen er fast og arbejdstiden er 37 timer. Løn- og ansættelsesforhold vil afhænge af dine kvalifikationer. Du vil komme med i vores pensionsaftale og aftale om sundhedsforsikring.
Vil du høre mere om stillingen, kan du kontakte Indkøbschef Marianne Pedersen på mailadresse mpedersen@boumatic.com.
Om BouMatic A/S
BouMatic er en af verdens førende producenter af udstyr til mælkeproduktion med stærkt fokus på malketeknologi. Produktporteføljen inkluderer traditionelle malkestalde, karruseller og malkerobotter. Et andet vigtigt forretningsområde er automatiske udmugningssystemer.
BouMatic A/S i Skjern er en del af BouMatic Europe, som har afdelinger i Skjern, Kolding, Holland, Belgien, Tyskland og Frankrig.
Afdelingen i Skjern fungerer som europæisk hovedkontor for R&D og Supply Chain. Med et omfattende netværk af forhandlere og servicepartnere har BouMatic en global tilstedeværelse. I Europa beskæftiger virksomheden ca. 400 medarbejdere, hvoraf 135 arbejder i Danmark – herunder 110 i Skjern. BouMatic Europe er amerikansk ejet med hovedkontor i Madison, USA. Læs mere om BouMatic her: https://boumatic.dk/.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.