
Kok til kvalitetsbevidst kantine
Har du lyst til at arbejde i en moderne kantine, hvor vi hver dag sætter barren højt? Har du mod på at blive en del af den kernegruppe, der sikrer et flot og velfungerende kontor i en familieejet virksomhed? Er du serviceminded til fingerspidserne, og kan du lide at være en del af et team?
Så tilbyder Lars Larsen Group A/S et alsidigt job som kok i husets hjerte, nemlig vores kantine. Her går vi op i at levere sund, velsmagende mad af høj kvalitet – og husker at have det sjovt imens.
Jobbet
I Lars Larsen Group bliver du en del af en stor organisation på næsten 100 medarbejdere. I det daglige indgår du i et dynamisk kantine-team bestående af tre uddannede kokke, som står for intern og ekstern kantinedrift for ca. 180 mennesker dagligt, og en opvasker/køkkenassistent.
Vi søger en engageret og dygtig kok, der har passion for madlavning og trives i et travlt køkken. Du bliver en del af et dedikeret team, hvor kvalitet, samarbejde og arbejdsglæde er i højsæde.
Din nærmeste leder er vores Office Manager, og du vil have faglig reference til Canteen Manager.
Dine primære arbejdsopgaver består af:
- Tilberedelse af mad – varme og kolde retter
- Menuplanlægning – bidrage til udvikling af menuer i samarbejde med køkkenchefen og de andre kokke i køkkenet
- Kvalitetssikring, sikre høj kvalitet både smagsmæssigt og visuelt
- Rengøring og hygiejne
- Varebestilling og lagerstyring
- Samarbejde med resten af køkkenet og hele huset
- Håndtering af specialkost og allergener
Der kan forekomme opgaver, som er mere fysisk krævende.
Om dig
Du har en imødekommende og udadvendt personlighed og trives med at servicere og samarbejde på opgaver. Du kan lide, at ikke alle arbejdsdage ligner hinanden og bliver stolt over at levere et godt stykke arbejde i både stille og travle perioder. Du er en holdspiller, som bidrager til et rart arbejdsmiljø.
Vi forestiller os, at du har erfaring fra branchen enten gennem kantine eller restauration og er uddannet kok eller gastronom.
Om os
Kantinen blev etableret i forbindelse med Lars Larsen Groups nye hovedkontors åbning i februar 2024. Vi arbejder ud fra ambitionen om at være en miljøbevidst kantine, som har fokus på madspild og energiforbrug.
Lars Larsen Group A/S blev etableret i 2020 som en koncern-funktion og familiekontor. Koncernen ejer i dag en række selskaber inden for primært møbler og indretning og er en aktiv investor i blandt andet værdipapirer, fonde og ejendomme.
På hovedkontoret er vi knap 100 medarbejdere, som servicerer koncernen ud fra værdierne Købmandskab, Ordentlighed og Vækst. Vi har et stort fokus på at skabe et arbejdsmiljø, hvor der er plads til alle, og hvor vi kan have det sjovt, når vi er på arbejde. Du vil kunne se frem til teambuilding-events, DHL-løb, julefrokost, forårstaffel m.m.
Arbejdstid og -sted
Forventet arbejdstid er mandag-fredag fra klokken 06:00-14:00. Din arbejdsplads bliver på Lars Larsen Groups hovedkontor på Randersvej 2C, 8600 Silkeborg.
Ansøgning
Vi ser frem til at modtage din ansøgning, som du bedes sende til MEBE@larslarsengroup.com.
Har du yderligere spørgsmål i relation til stillingen, er du velkommen til at kontakte Office Manager, Mette Bergstrøm, på telefon +45 22 51 54 08.
Vi afholder samtale løbende, så send gerne din ansøgning snarest muligt. Stillingen besættes, når den rigtige kandidat er fundet, forventet oktober/november 2025.
Du kan læse mere om Lars Larsen Group A/S på vores hjemmeside eller på vores LinkedIn-profil.