Salgsbackup med gode sprogkompetencer herunder fransk - søges til Nordlux Group i Aalborg
Jobbet:
Brænder du for at sikre daglig drift i en global virksomhed, så er du måske vores nye kollega? Vi tilbyder et spændende job i et professionelt og sjovt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone, hvor beslutningsgangen er kort og upolitisk. I vores backofficeafdeling indgår du i et team på 12 personer, hvor du får mulighed for at sætte dit præg på et fremsynet backoffice, som altid arbejder for at give en sublim kunde- og salgsbackupservice.
Primære ansvarsområder:
- Sublim kundeservice i form af telefon- og mailservicering af globale kunder
- Ordrebehandling bla. via vores B2B webshop
- Fakturering/Kreditering/Reklamationsbehandling
- Løbende opfølgning og analyser
- Back-up for sælgere
Vi søger:
En kollega med engagement og et godt humør. Du vil blive en del af en international og vækstorienteret virksomhed, hvor det går stærkt, og hvor kulturen prioriteres højt. Vores kultur kommer til udtryk gennem handlekraft, arbejdsglæde og kollegaskab. Du er en teamplayer, og du har forståelse for forskellige kulturer. Du er god til at bidrage konstruktivt med god kommunikation og med gode initiativer. Vi ønsker, at du er kvik og løsningsorienteret ifht. de udfordringer, der møder dig på vejen. Nordlux er i konstant udvikling, og du skal have lyst til at være med på rejsen. Du skal kunne arbejde selvstændigt og engageret og være omstillingsparat, ligesom det forventes, at du kan navigere i virksomhedens kultur, der lægger stor vægt på udlevelse af vores værdier, som er: Integrity, Dynamic, Excitement og Ambitious.
Hvem er du:
- Du begår dig ubesværet på fransk, engelsk og dansk - både skriftligt og mundtligt.
- Du har oparbejdet erfaring med de nævnte primære ansvarsområder.
- Du har erfaring med Navision eller lignende ERP-system samt med office-pakken, primært Excel.
- Du har flair for at kunne sætte dig ind i tekniske specifikationer og spørgsmål vedrørende belysning.
Succeskriterier:
I denne rolle som salgsbackup er det vigtigt, at du får succes med:
- Gode relationer til kunder og kolleger
- At kunne navigere i flere forskellige teams i teamet
- At du hviler i at skulle navigere i flere forskellige sprog, som nævnt ovenfor
- At kunne håndtere kundeservice og salgsbackup for kunder og kolleger i adskillige lande
Vi tilbyder:
- Fastansættelse i en fuldtidsstilling på 37 timer.
- Løn efter kvalifikationer og sundhedsforsikring samt pensionsordning efter 3 måneders prøvetid.
- Kantineordning og fri parkering i parkeringshus.
- Kompetenceudvikling.
- En aktiv personaleforening.
Ansøgning:
Ønskes yderligere oplysninger om stillingen, kontakt gerne Betina Kowalski på tlf. 2221 1611 eller send en mail til: job@nordlux.com
Send en skriftlig ansøgning og CV mærket ”Salgsbackup” til job@nordlux.com
Alle henvendelser behandles fortroligt.
Vigtige datoer:
Offentliggjort den: 05.09.2025
Ansøgningsfrist: 21.09.2025 (samtaler vil foregå løbende og ansættelse vil kunne ske inden ansøgningsfristen udløber)
Ansættelsesdato: hurtigst muligt
Om os:
Nordlux er blandt de førende belysningsvirksomheder i Europa. Vi sælger en fuld pallette af pærer og lamper via byggemarkeder, onlineforhandlere og lysspecialister målrettet den almindelige forbruger. Vores konkurrencekraft skabes i kombinationen af teknologi, mennesker og design. Vores vision er at skabe lys, som forbedrer menneskers livskvalitet.
Vores brands Nordlux og Design For The People bliver tiltagende efterspurgt overalt i verden, og vi arbejder kontinuerligt med at løfte brandkendskab, kvalitet og design.
Nordlux Group omsætter for et 3-cifret millionbeløb. Vi eksporterer i dag til omkring 50 lande med største markedsandele i Norden og i Mellemeuropa. Vi beskæftiger globalt set 100 medarbejdere. Heraf er 50 medarbejdere lokaliseret på hovedkontoret i Aalborg.