Grundejerlauget Ishøj Centrum varetager fællesopgaver og servicerer beboerne i Grundejerlauget Ishøj Centrum, der samlet består af omkring 550 ejerlejligheder og 30 erhvervsejerlejligheder.

Vores ejendomsinspektør igennem 20 år har valgt at gå på pension ved udgangen af året, og derfor søger vi dig til at besætte stillingen hurtigst muligt.

Medarbejderstaben består udover dig af 1 varmemester og 2 gårdmænd, som du får ledelsesansvaret for. Som en del af teamet får du derudover det overordnede ansvar for beboerservice, drift og vedligeholdelse af fællesarealer og administrative forhold.

Der vil være rig mulighed for at udfordre dig selv i en travl, spændende og omskiftelig hverdag med mangeartede opgaver, hvor brug af IT og skriftlig kommunikation indgår.

Dine arbejdsopgaver vil overordnet omfatte:

Vedligeholdelse og drift:

  • Udførelse af reparations- og vedligeholdelsesarbejder
  • Tilsyn med tekniske installationer, hvor autorisationskrævende arbejder ikke er omfattet
  • Vedligeholdelse af fællesarealer, herunder grønne områder, stier og parkeringsområde
  • Pasning af maskiner og materialegård
  • Vinteropgaver som snerydning og glatførerbekæmpelse

Beboerservice:

  • Være kontaktperson for områdets beboere og brugere af ejendommen
  • Omdeling af information fra Grundejerlauget og håndtering af beboerhenvendelser

Administrative opgaver:

  • Samarbejde med Grundejerlaugets samarbejdspartnere, herunder eksterne håndværkere og rådgivere
  • Deltage i 8-10 bestyrelsesmøder i Grundejerlauget, der finder sted den 3. mandag i måneden kl. 19.00
  • Indhente tilbud fra håndværkere og attestere fakturaer til betaling til ekstern bogholder

Vi lægger vægt på, at du:

  • Har hænderne skruet godt”, fx fra en håndværksbaggrund eller erfaring fra et lignende job
  • Har gode sociale kompetencer, og kan kommunikere tydeligt og indgå i konstruktiv dialog med bestyrelse, beboere og samarbejdspartnere
  • Har kendskab til tekniske installationer samt erfaring med varmesystemer
  • Finder IT naturligt, herunder Outlook, Excel og Word.
  • Har gyldigt kørekort og kan fremvise en ren straffeattest
  • Behersker dansk i skrift og tale
  • Har gode samarbejdsevner, er organiseret og har lyst til at yde god service
  • Kan håndtere en mangfoldig beboersammensætning
  • Kan arbejde selvstændigt og tage initiativ
  • Kan prioritere dine opgaver, og trives i en hverdag med fuld fart på

Vi tilbyder:

  • En god og tryg arbejdsplads med god stemning.
  • Et alsidigt job med mange spændende opgaver på 37 timer om ugen
  • Arbejdspladsen er på Ejendomskontoret på Vejlebrovej 48, 2635 Ishøj
  • Arbejdstiden er mandag - torsdag kl. 7:00 - 15:00 og fredag kl. 7:00 - 12:00
  • Gode kollegaer og en uformel omgangstone
  • Ansættelsesvilkår og lønmæssig indplacering efter kvalifikationer og i henhold til Mønsteroverenskomsten.

Kontakt os gerne

Har du lyst til at høre mere om stillingen og om de muligheder, der ligger i jobbet, er du velkommen til at kontakte nuværende ejendomsinspektør Jan Hansen på telefon 25 67 72 08.

Ansøgning

Send os en motiveret ansøgning og dit CV, hurtigst muligt og inden 25. september 2025. Samtaler afholdes løbende. Ansøgningen skal sendes via QuickApply-knappen ”Ansøg” forneden. Tiltrædelse gerne pr. 15. november 2025 og senest 1. december 2025.


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.