Sügro A/S
Struer

Assistent til økonomiafdelingen hos Chokodan Struer ApS

Til vores administration i Struer, søger vi en dygtig og engageret økonomiassistent med opstart hurtigst muligt.

Vi tilbyder

Som økonomiassistent hos os får du en central rolle i vores økonomiafdeling, hvor du vil få ansvaret for en bred vifte af opgaver. Dine opgaver bliver mangeartede, og for den rette kandidat er der gode muligheder for at præge stillingen og udvikle sig fagligt.

Stillingen er som udgangspunkt på fuldtid, men vi er åbne for at aftale nedsat tid, hvis det passer bedre til dig og din situation. Vi har en fleksibel tilgang til arbejdstid, hvor vi har frihed under ansvar, så du kan skabe en god balance mellem arbejdsliv og privatliv.

Du vil blive en del af et engageret team og arbejde med opgaver som:

  • Debitor-/kreditorstyring
  • Finansbogføring
  • Afskrivninger
  • Huslejeopkrævninger
  • Forbrugs- og flytteopgørelser
  • Ansøgning af alkoholbevillinger til butikkerne
  • Bestyreransøgning
  • Momsafregning
  • Assistere til klargøring af årsregnskab til revisor
  • Diverse indberetninger
  • Opfølgning og afstemning
  • Ad hoc-opgaver relateret til økonomiafdelingen

Hvem søger vi?

Vi forventer, at du har minimum 2 års erfaring fra en økonomiafdeling i en moderne virksomhed, hvor du har opbygget solide kompetencer inden for økonomi og regnskab. Du trives med at arbejde struktureret og tager ansvar og ejerskab for dine arbejdsopgaver. Du er vedholdende og følger op på opgaverne med tålmodighed og fasthed. Du bidrager til gode resultater gennem venlig men konsekvent kommunikation.

Er du interesseret?

Hvis ovenstående har vakt din interesse, bedes du sende din motiverede ansøgning på mail til jobmail@sugro.dk. Ansøgningsfristen er d. 30. september 2025, men vi gennemgår løbende de indkomne ansøgninger og indkalder til samtale.

Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte Økonomimedarbejder Mikkel Thatt på 9684 2166.


Chokodan Struer ApS er en privatejet virksomhed, hvor aktiviteterne består i drift af 13 kiosker samt investering i og udlejning af ejendomme.

I administrationen i Struer håndteres økonomifunktionen for flere selskaber og der er ialt 8 medarbejdere i økonomi.

Hos os er tonen uformel, og vi lægger vægt på et åbent samarbejde, hvor alle taler med alle – på tværs af roller og afdelinger. Vi hjælper hinanden, deler viden og sparrer i hverdagen, så vi sammen skaber både gode resultater og et rart sted at være.