
Piccoline/piccolo
Vil du være en del af en international virksomhed i vækst – og samtidig få værdifuld erfaring med kontoradministration? Hos VGP søger vi en engageret Piccoline/Office Manager til vores kontor i Vejle.
Om VGP
VGP er en førende europæisk virksomhed, der ejer, administrerer og udvikler logistik- og industriejendomme af højeste kvalitet. VGP har en fuldt integreret forretningsmodel med kompetencer og ekspertise på tværs af værdikæden. Fra layout til teknologiske løsninger omfatter vores servicetilbud udvikling af "build-to-suit"-løsninger, der opfylder vores kunders specifikke behov.
VGP blev grundlagt i 1998 som en familieejet belgisk virksomhed i Tjekkiet og har i dag over 350 ansatte fordelt i 18 lande (siden 2022 i Danmark). VGP er en børsnoteret virksomhed.
VPG arbejder hele tiden på at optimere byggerierne i overensstemmelse med markedets krav og den seneste tekniske udvikling. Det betyder, at energieffektivitet og bæredygtighed er blandt vores topprioriteter. VGP er en børsnoteret virksomhed.
I Danmark er vi i fuld gang med vores første projekt i Vejle, hvor vi opfører ca. 80.000 m2 erhvervsbyggeri.
Om rollen
Som Piccoline/Office Manager bliver du en vigtig del af hverdagen på kontoret. Du sikrer, at alt kører smidigt, organiserer praktiske og administrative opgaver og hjælper med at skabe en god stemning på arbejdspladsen.
Stillingen er alsidig – og vi ser gerne, at du kan arbejde selvstændigt, men også trives med at støtte kollegaer, når der er behov. Du får en bred kontaktflade og refererer direkte til vores Country Manager.
Ansvarsområder og opgaver vil bl.a. være
- At organisere kontorets drift og procedurer
- Håndtering af forsendelser, forsyninger og udstyr
- Planlægning og booking af rejser (transport og indkvartering)
- Modtagelse af gæster og forplejning til møder
- Udarbejdelse af præsentationer
- Organisering af events og konferencer
- Bidrage til teamets samlede indsats og resultater
Vi forestiller os, at du:
- Har erfaring fra en lignende rolle, f.eks. som receptionist, kontorassistent eller piccoline/piccolo
- …eller at du netop har afsluttet gymnasiet/handelsskolen og ønsker et sabbatår eller to, hvor du kan få værdifuld erhvervserfaring
- Har flair for administrative opgaver og systemer
- Er rutineret i MS Office
- Er god til at planlægge, prioritere og multitaske
- Kommunikerer flydende på både dansk og engelsk
- Er struktureret, serviceminded og trives i et travlt miljø
- Er kreativ og kan bidrage med nye idéer og forbedringer
Vi tilbyder
- En varieret og alsidig hverdag i en international virksomhed i vækst
- Et uformelt og samarbejdsorienteret arbejdsmiljø
- Moderne kontorfaciliteter i Vejle og fleksibilitet i arbejdsdagen
- Mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt
- God pensionsordning samt sundhedsforsikring
- Sociale arrangementer, fredagsbar og kantineordning
- Erfaring, du kan bygge videre på – uanset om du er i gang med en karriere eller på sabbatår
Har vi vækket din interesse?
Så glæder vi os til at modtage din ansøgning og cv via QuickApply knappen ”Ansøg” nedenfor.
Senest frist for ansøgning er den 1. oktober 2025. Vi gør opmærksom på, at der afholdes samtaler løbende.
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at ringe til Camilla Skoven på tlf. 3166 3668.
Ved at sende din ansøgning, dit CV og andre personlige oplysninger til ovenstående e-mailadresse giver du udtrykkeligt samtykke til, at det respektive VGP-kontor behandler dine personlige oplysninger, som du giver, med det formål at evaluere din jobansøgning samt at arkivere sådanne personlige oplysninger i en periode på tre år fra datoen for modtagelse. For yderligere information, se venligst vores databeskyttelsespolitik.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.